دو رویداد مهم در یک روز: برگزاری مجمع عمومی‌، افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم

دو رویداد مهم در یک روز: برگزاری مجمع عمومی‌، افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم

شرکت همکاران سیستم روز سه شنبه همزمان با برگزاری مجمع عمومی، مرکز سرویس جدید و مجهز خود را نیز افتتاح کرد.

در مجمع عمومی همکاران سیستم که در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، در محل مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار شد، این شرکت از پوشش کامل سود خالص پیش‌بینی شده خبر داد.
همچنین مجمع عمومی همکاران سیستم، توزیع ۵۰ تومان سود نقدی به ازاء هر سهم را نیز تصویب کرد.
در این جلسه که با حضور ۹۳.۲۲ درصد از سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و مؤسسه حسابرسی بیات رایان برگزار شد، اعلام شد که سود نقدی سهامداران، از روز دوشنبه ۱۹ خرداد قابل دریافت است.

رشد فروش تصاعدی محصولات جدید همکاران سیستم
هیات مدیره همکاران سیستم، در گزارش خود به مجمع، روند موفق فروش محصولات جدید همکاران سیستم در بازار را، نشان از پتانسیل بالای آنها و انتخاب صحیح بازار هدف دانست. راهکاران همکاران سیستم، که محصول استراتژیک این شرکت برای شرکت‌های بزرگ و متوسط است، در سال ۹۲ رشد فروشی معادل ۲.۵ برابر را نسبت به سال ۹۱ تجربه کرده است.  همچنین سپیدار همکاران سیستم که محصول این شرکت برای بازارهای کوچک است، توانست از مرز ۶۰۰۰ مشتری در سال ۹۲ عبور کرده و به رشد فروشی معادل ۲ برابر سال ۹۱، دست پیدا کند. علاوه بر این، «دشت همکاران سیستم» نیز که ویژه اصناف و فروشگاه‌هاست، در سال ۹۲ ورود موفقی به بازار را تجربه کرد.

دو رویداد مهم در یک روز:  برگزاری مجمع عمومی‌، افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم

دو رویداد مهم در یک روز:  برگزاری مجمع عمومی‌، افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم

 

اهم برنامه‌های همکاران سیستم برای سال ۹۳
در گزارش هیات مدیره همکاران سیستم به مجمع، ارتقاء سطح رضایت مشتریان، افزایش حرفه‌ای‌گری و کیفیت محصولات و خدمات و همچنین افزایش درآمد گروه از محل محصولات جدید جزء اهم برنامه‌های این شرکت در سال ۹۳ اعلام شد. بر اساس گزارش فوق، درآمد عملیاتی پیش‌بینی شده برای سال ۹۳، با ۳۳% افزایش نسبت به سال ۹۲، معادل ۸۸.۵ میلیارد تومان خواهد بود. گفتنی است ۵۲% از درآمد فروش همکاران سیستم در  سال ۹۳، از محل محصولات جدید این شرکت تامین خواهد شد.

دو رویداد مهم در یک روز:  برگزاری مجمع عمومی‌، افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم

افتتاح مرکز سرویس مدرن همکاران سیستم

در همین حال شرکت همکاران سیستم، همزمان با برگزاری مجمع عمومی و طی یک نشست خبری، از افتتاح مرکز سرویس جدید این شرکت برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان استان تهران خبر داد.
مهدی امیری، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم، در این نشست گفت: « همکاران سیستم، برای ارتقاء سطح رضایت مشتریان، گام‌های زیرساختی بزرگی را در سال ۹۲ برداشته است که انتظار می‌رود نتایج آن در سال ۹۳ مشاهده شود. با توسعه یک ابزار استاندارد و قوی در تمامی شرکت‌های ارائه کننده خدمات پشتیبانی، پایش مستمر مشتریان و برنامه‌ریزی برای بهبود کیفیت ارائه خدمات به آنها امکان‌پذیر شده است. با استفاده از این زیرساخت، تاریخچه سرویس‌ها و درخواست‌های مشتریان قابل ردیابی و تحلیل است. »

دو رویداد مهم در یک روز:  برگزاری مجمع عمومی‌، افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم

مدیر عامل همکاران سیستم، ضمن معرفی ویژگی‌های مرکز سرویس جدید همکاران سیستم، افزود:
«طراحی مرکز سرویس همکاران سیستم که در ساختمان جدید این شرکت، آغاز به کار کرده است، با نگاه به مدل‌ شرکت‌های بزرگ نرم‌افزاری دنیا انجام شده و از استانداردهای خاص این حوزه تبعیت می‌کند. »
گفتنی است با افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم در تهران، ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان همکاران سیستم در این استان، به صورت متمرکز و از طریق این مرکز انجام خواهد گرفت. در حال حاضر ۱۱۰ نفر از کارشناسان همکاران سیستم در این مرکز به صورت تخصصی و متمرکز، مشغول ارائه خدمت به مشتریان هستند».

دو رویداد مهم در یک روز:  برگزاری مجمع عمومی‌، افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم

در حاشیه مجمع و نشست خبری

–    مجمع عمومی همکاران سیستم راس ساعت ۹ آغاز به کار کرد و تا ۱۱ ادامه داشت.

–    در بخش پرسش و پاسخ، سهامداران شرکت با علاقه‌مندی سوالات دقیقی را مطرح می‌کردند. همچنین برخی از سهامداران پیشنهادهایی نظیر بررسی صنایع مختلف و کسب و کارها برای ارائه راهکارهای نرم‌افزاری و همچنین حضور همکاران سیستم در بازار بورس ایده را به هیات مدیره شرکت ارائه کردند. با توجه به نظرات و ایده‌های دقیق و موثر سهامداران در مجمع عمومی، هیات مدیره همکاران سیستم علاقه‌مند است پیشنهادات و نظرات سایر سهامداران شرکت را نیز دریافت و بررسی نماید. در این راستا، سهامداران محترم می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را به آدرس ایمیل stock@systemgroup.net ارسال نمایند.

–    به پیشنهاد یکی از سهامداران، شرکت همکاران سیستم امسال در کنار روزنامه دنیای اقتصاد، روزنامه اطلاعات را نیز به عنوان روزنامه رسمی خود انتخاب کرد.

–    طبق نظرسنجی انجام شده، سهامداران همکاران سیستم کیفیت محتوای ارائه شده در مجمع و برگزاری مجمع را بسیار خوب ارزیابی کردند.

–   پیش از برگزاری نشست خبری، خبرنگاران از مرکز سرویس جدید همکاران سیستم بازدید کردند.

–    در نشست مطبوعاتی همکاران سیستم، خبرنگارانی از ۱۵ رسانه اقتصادی، بورسی و فناوری اطلاعات، حضور داشتند.

–    در بخش پرسش و پاسخ، خبرنگاران سوالاتی را در حوزه برنامه همکاران سیستم برای توسعه بازار در شرکت‌های خارجی، مشارکت همکاران سیستم در پروژه‌های ملی، بازارهای جدید همکاران سیستم و نقش همکاران سیستم در ایجاد اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات مطرح کردند.

دسته‌بندی‌ها: ,,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *