ارائه راهکار خرده‌فروشی همکاران سیستم در دوازدهمین نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی

شرکت همکاران سیستم، با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، راهکارهای خود برای صنعت خرده‌فروشی را به مخاطبان عرضه می‌کند. این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

همکاران سیستم با سال‌ها تجربه در صنعت نرم‌افزار، راهکاری جامع با هدف پوشش کلیه فرایندهای عملیاتی فروشگاه‌های زنجیره ای و نیز تک فروشگاه‌ها را ارائه کرده است. این راهکار، از طریق ایجاد یکپارچگی کامل فرآیند‌های فروشگاهی با فرآیندهای مالی و بازرگانی و انبار، از دوباره‌کاری جلوگیری کرده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. هم‌چنین امکانات متنوعی را برای مدیریت فرایندهای فروشگاه‌ها، در اختیار مدیران قرار می‌دهد. در ارائه‌ی این راهکار، تلاش شده تا ویژگی‌های خاص صنعت خرده‌فروشی شامل حجم فروش بالا، توزیع‌شدگی جغرافیایی، سیاست‌گذاری‌های متنوع فروش، مدیریت در لحظه و به روز موجودی فروشگاه، تنوع و حجم بالای کالاهای در گردش، تنوع مدل‌های فروش، تنوع مدل‌های تسویه حساب و ارتباط با تامین‌کنندگان متنوع پوشش داده شود.

علاوه بر راهکار صنعت خرده‌فروشی، نسخه جدید نرم‌فزار دشت همکاران سیستم نیز در این نمایشگاه به مخاطبان معرفی خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با راهکارهای همکاران سیستم، به سالن ۳۵ نمایشگاه مراجعه کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *