در رویداد ویژه‌ی روز فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید شد: تعامل بیش‌تر و نزدیک‌تر همکاران سیستم با مدیران و متخصصان IT

رویداد روز فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور جمعی از مدیران و فعالان IT و ICT در دفتر مرکزی همکاران سیستم برگزار شد. این رویداد با هدف ارزش نهادن به فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در جوامع و کسب‌و‌کارهای امروزی و نقش مدیران و متخصصان IT برگزار شد. با توجه به رویکرد مشارکتی همکاران سیستم، در این رویداد برای اولین بار اکوسیستم همکاری مدیران و متخصصان IT و همکاران سیستم مطرح شد.

فرید فولادی، مدیرعامل همکاران سیستم با اشاره به سرخط‌های اصلی روز جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، به معرفی تم اصلی این روز در سال 2019 با عنوان “Bridging the standardization gap” پرداخت. او با تاکید بر نقش کارگردانی مدیران و متخصصان IT در سازمان‌ها، رویکرد جدید همکاران سیستم در مشارکت کامل مدیران و متخصصان IT را برای مخاطبان تشریح کرد.

محسن طلایی، عضو هیئت‌مدیره و معاون توسعه‌ی محصول همکاران سیستم از چشم انداز توسعه راهکاران به یک پلتفرم باز خبر داد. سپس ضرورت و چالش‌های متناسب‌سازی ERP و رویکرد شرکت‌های بین‌المللی در زمینه را تشریح کرد. او با اشاره به تغییر نیاز سازمان‌ها در متناسب‌سازی و محدودیت در ظرفیت توسعه‌ی نرم‌افزارهای کاربردی؛ افزایش ظرفیت تولید از طریق مشارکت دوسویه واحدهای IT مشتریان، شرکت‌های تخصصی و Community ها با شرکت‌های ارائه دهنده ERP را راهکار شرکت‌های جهانی برای رفع این محدودیت عنوان کرد.

طلایی در ادامه، به معرفی پلتفرم توسعه نرم‌افزارهای کاربردی با نام تجاری «فرایار» مبتنی بر پلتفرم‌های Low-code developement به بازار پرداخت و شیوه بهره‌برداری و توسعه‌ی نرم‌افزارهای کاربردی توسط مدیران و متخصصان IT بر بستر آن و عرضه به سازمان مشتریان یا سایر سازمان‌ها را بیان کرد.

گفتنی است با توجه به رویکرد همکاران سیستم و نقش کلیدی مدیران و متخصصان IT در توسعه‌ی نرم‌افزارهای خاص، این امکان از طریق اکوسیستم فرایار راهکاران فراهم شده است و در آینده جزییات بیش‌تری این بخش رونمایی خواهد شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *