معرفی ضرورت‌ها و مزیت‌های به‌کارگیری راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم ویژه‌ی صنعت پخش در دومین گردهمایی فعالان صنعت پخش

همکاران سیستم مزیت‌های راهکار هوشمندی تجاری برای شرکت‌های صنعت پخش را در همایش «مدیریت هوشمند کسب و کار» به مدیران بیش از ۳۰ شرکت پخش سراسری معرفی کرد.
در این همایش اهمیت به‌کارگیری راهکار هوشمندی تجاری در صنعت پخش و کارکردهای این راهکار برای مخاطبان تشریح شد. هم‌چنین مدیران سه شرکت از مشتریان همکاران سیستم تجربه‌ی موفق به‌کارگیری راهکار هوشمندی تجاری در کسب‌وکار خود را با حاضرین به اشتراک گذاشتند.
فرید فولادی معاون توسعه‌ی محصول و بازار همکاران سیستم در بخش نخست همایش به نیازهای اطلاعاتی مدنظر شرکت‌های پخش اشاره کرد و دستاوردهای همکاران سیستم برای پاسخ‌گویی به این نیازها را برشمرد. به گفته‌ی فولادی، همکاران سیستم موفق شده است با جلب اعتماد نزدیک به ۱۰۰ شرکت پخش فعال در صنایع غذایی، نوشیدنی، لبنیات، شیرینی و شکلات، بهداشتی و آرایشی و عرضه‌ی راهکارهای متناسب‌سازی‌شده‌ای مانند موبایل سرویس و GIS گام‌های مهمی در پاسخ‌گویی به نیازهای نرم‌افزاری این صنایع بردارد.

در ادامه؛ تعدادی از مدیران شرکت‌های موفق فعال در صنایع غذایی، آشامیدنی و پخش به بیان تجربیات موفق به‌کارگیری راهکار هوشمندی تجاری در سازمان خود پرداختند. در این بخش ابتدا امیر صبوری مدیرمالی شرکت بهنوش به اهمیت انتخاب نرم‌افزار مناسب برای پایش به روز اطلاعات هزینه و درآمد و سود در شرایط اقتصادی متغیر امروز کشور اشاره و ارزش‌آفرینی راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم درحوزه‌های حسابداری مدیریت برای تحلیل به موقع سودآوری پرتفوی محصولات را تشریح کرد.
بخش دیگر همایش به صحبت‌های محمد معروفخانی مدیر فروش شرکت تهران‌گوار اختصاص داشت. او با اشاره به نقش هوشمندی تجاری در ارتقا فروش و مدیریت بهینه مراکز فروش، افزود «به کمک راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم می‌توانیم در کم‌ترین زمان ممکن وضعیت کل فروش شرکت را به‌شکل یکپارچه پایش کنیم.»
نقش مدیران ارشد اطلاعاتی در ترویج هوشمندی تجاری در سازمان‌ها، موضوع دیگری بود که در همایش مدیریت هوشمند کسب‌وکار به آن پرداخته شد. در این زمینه، علیرضا مراحمی، مدیرعامل شرکت هوشمندی تجاری همکاران سیستم به نقش رو به تکامل CIOها در سازمان‌ها اشاره کرد. سپس محمدرضا مطیعی مدیر فناوری اطلاعات شرکت لبنیات پاک، روند تکامل سیستم‌های فناوری اطلاعات در شرکت پاک را برشمرد. او هوشمندی تجاری همکاران سیستم را بستری روبه‌رشد معرفی کرد که متناسب با توسعه‌ی کسب‌و‌کار شرکت توسعه می‌یابد و امکان دستیابی به تحلیل‌های متناسب با نیازها در شرایط گوناگون را فراهم می‌کند.
در بخش پایانی همایش، حمید یزدانی‌نژاد، مدیر خط هوشمندی تجاری همکاران سیستم در صنعت پخش و خرده‌فروشی، فرآیند شناخت نیازمندی‌ها و پیاده‌سازی این راهکار را برای مخاطبان تشریح کرد.
در بخش پرسش‌وپاسخ نیز، مدیران همکاران سیستم پاسخ‌گوی پرسش‌ها و چالش‌های پیش‌ روی مدیران شرکت‌های پخش بودند.
همکاران سیستم، با برگزاری گردهمایی‌های سالانه‌ی فعالان صنعت پخش؛ تلاش می‌کند تا افزون‌بر معرفی مزیت‌های راهکار همکاران سیستم، بستری را برای تعامل با آنان فراهم سازد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *