حکم مدیر عامل جدید شرکت همکاران سیستم

حکم مدیر عامل جدید شرکت همکاران سیستم

آقای مهدی امیری
بسیار خوشحالم که از طرف هیات مدیره انتخاب شما را به عنوان مدیر عامل گروه همکاران سیستم اعلام کنم. همه ما در هیات مدیره این انتخاب را نشانه ای از ظرفیت مدیریت در مجموعه گروه می‌دانیم که توانسته است طی یک ربع قرن فعالیت خود جمعی از بهترین جوانان کشور را آماده کند تا مسئولیت های بزرگی را در این صنعت پیشرو عهده دار شوند.
در جهت این انتخاب سوابق موفقیت آمیز شما در طول سال­ های فعالیت در شرکت و مقبولیت عمومی شما در بین تیم همکاران سیستم مورد توجه هیات مدیره قرار گرفته است. از دیدی دیگر مسیر آینده شرکت و ضرورت ایجاد تغییراتی که آینده موفق‌تر شرکت را رقم خواهد زد ملاک دیگری برای تعیین شما به عنوان مدیر عامل بزرگ‌ترین شرکت نرم افزاری ایران بوده است. ظرف ده سال اخیر شهریار کسب و کار شرکت را وسعت داده و با ایجاد موفقیت‌های بزرگ شرایطی را فراهم کرده است که می‌­تواند سکوی مناسبی برای آغاز حرکت­ های بعدی باشد. بنا به آنچه در جلسات هیات مدیره مورد بحث قرار گرفته و بنا به تحولات محیط کسب و کار تکنولوژی و فرصت­های موجود در بازار داخلی و بین المللی، شما باید با تکیه بر تامین و تحکیم زیر ساخت­ های لازم در زمینه‌های منابع انسانی و نزدیکی هر چه بیشتر به بازار فصلی جدید را در موفقیت­ های همکاران سیستم باز کنید.
هیات مدیره ضمن اجرای نقش هدایت استراتژیک شرکت در کنار شما و همراه شماست و از شما انتظار دارد که برای اعمال تغییرات ضروری تا ابتدای دی ماه سرخط برنامه‌های خود را ارایه نمایید و همچنین فرآیند برنامه ریزی سال بعد را از هم اکنون آغاز کنید. در جهت کسب موفقیت­ های بیشتر از فرد فرد همکارانم در شرکت­ های گروه و مدیران و تیم­‌ها می‌­خواهم که با تمام وجود همکاری خود را با مدیرعامل جدید گروه برای ایجاد تحولاتی که مسلما نوید آینده درخشان­ تری را برای همه در بر خواهد داشت استمرار بخشد.
بنا به تجربه­ ای که از تاسیس شرکت تا به امروز کسب کرده­ ام بخوبی می‌­دانم که هر دوره­ ای از موفقیت را دوره­ ای از خوش فکری به همراه سخت­ کوشی تیمی تدارک می‌کند. امروز نیز با مدیریت مدیرعامل جدید باید حرکتی بزرگ را برای دستیابی به همکاران سیستم موفق‌تر بنیان گذاشت.

رییس هیات مدیره
محمود نظاری

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *