حمایت همکاران سیستم از دوازدهمین کنفرانس ملی حسابداری

حمایت همکاران سیستم از دوازدهمین کنفرانس ملی حسابداری

دوازدهمین همایش ملی حسابداری ایران با موضوع «نقش اطلاعات حسابداری در تحقق حماسه اقتصادی» با حمایت شرکت همکاران سیستم در دانشگاه شیراز برگزار شد.

این کنفرانس با حضور جمع گسترده‌ای از اساتید عرصه حسابداری، دانشجویان و فعالان این حوزه طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

استقبال دانشجویان و فعالان عرصه حسابداری از غرفه همکاران سیستم در نمایشگاه جانبی این همایش چشمگیر بود و برندهای جدید محصولی همکاران سیستم شامل راهکاران، سپیدار و دشت برای مراجعان معرفی شدند.

همچنین دانشجویان علاقه‌مند به همکاری با همکاران سیستم نیز فرم درخواست همکاری را در غرفه همکاران سیستم تکمیل کردند.

در روز دوم کنفرانس، کارگاه تخصصی شرکت همکاران سیستم با موضوع «تجمیع مکانیزه حساب‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ‌ها» برگزار شد. علیرضا مراحمی، مدیر فنی هوشمندی تجاری همکاران سیستم در این کارگاه ضمن تشریح نیازهای روز افزون به حسابداری تجمیعی گفت: «روند رو به رشد شرکت‌های هلدینگ نیاز به گزارش‌های مالی تجمیعی را بیش از پیش آشکار کرده است. با استفاده از راهکار هوشمندی تجاری، می‌توان چالش‌های گزارشگری تجمیعی را حل کرد. این راهکار در کنار راهکار تلفیقی همکاران سیستم برای شرکت‌های هلدینگ عرضه شده و ارزش افزوده زیادی برای ان‌ها ابجاد می‌کند..»

وی در ادامه به تشریح مدل‌های بکارگیری از هوشمندی تجاری در هلدینگ‌ها پرداخت و تجارب همکاران سیستم در این حوزه را برای حضار ارائه کرد.

گفتنی است همایش ملی حسابداری که هر سال در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای این عرصه در کل کشور است.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *