حمایت همکاران سیستم از اولین موت کورت ملی حقوق مالکیت فکری

مؤسسه‌‌ حقوق تطبیقی دانشگاه تهران با همکاری اساتید دغدغه‌‌مند این حوزه، اولین موت کورت ملی حقوق مالکیت فکری را روز چهارشنبه، 10 خرداد در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار کرد که با استقبال دانشجویان حقوق مالکیت فکری مواجه بود.

موت کورت (شبیه‌‌سازی دادگاه) مسابقه‌‌ای است جذاب و پرطرفدار که با شبیه‌‌‌‌سازی دادگاه و طرح یک پرونده‌‌ فرضی، دانشجویان حقوقِ مستعد در بحث و مناظره را گرد هم می‌‌آورد تا در رقابتی نفس‌‌گیر شرکت کرده و مهارت‌‌های علمی، فن بیان و قدرت استدلال خود را به چالش بکشند.

در این رویداد که به مدت 5 ساعت به طول انجامید، 8 تیم از دانشجویان حقوق با یکدیگر به رقابت پرداختند. در ابتدای رویداد، همکاران سیستم به عنوان شرکتی فعال در حوزه مالکیت فکری و حامی این مسابقه، معرفی شد. سپس تیم‌های شرکت کننده در رقابتی تنگاتنگ، به مناظره و بحث با یکدیگر پرداختند. در انتهای رویداد نیز از برترین لایحه‌ها تقدیر به عمل آمد و سه تیم برگزیده راهی مسابقه فینال شدند.

ارتباط مالکیت فکری با نرم‌‌افزارهای رایانه‌‌ای و لزوم حمایت از دستاوردهای تولیدکنندگان نرم‌‌افزار، همکاران سیستم  را بر آن داشت تا پیشبرد و ترویج حقوق مالکیت فکری را در دستور کار خود قرار دهد. این شرکت مفتخر بود تا با حمایت مالی از این رویداد، به نوبه‌‌ خود گامی در راستای پویایی و نشاط علمی و آموزشی جامعه‌‌ حقوق مالکیت فکری ایران بردارد.

مرحله نهایی این مسابقه، 14 تیرماه برگزار خواهد شد و امید می‌‌رود چنین رویدادهایی، سرآغازی برای شکوفایی بیشتر در این عرصه باشد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *