حمایت از کسب‌وکارهای نوپا؛ رویکرد تازه‌ی همکاران‌سیستم در مسیر توسعه

حمایت از کسب‌وکارهای نوپا؛ رویکرد تازه‌ی همکاران‌سیستم در مسیر توسعه

سیر پرشتاب پیشرفت‌های فن‌آوری به‌ویژه زیرساخت‌های مبتنی بر فن‌آوری‌اطلاعات و پتانسیل نیروهای انسانی مستعد و خلاق، بستر کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) در کشورمان را توسعه داده است.
شرکت همکاران‌سیستم به عنوان بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری ایران، ۲۹ سال پیش با نگاهی کارآفرینانه‌ تاسیس شده است. هم‌سو با این دیدگاه، بنیان‌گذاران و مدیران شرکت در این سال‌ها همواره با علاقه حمایت از ایده‌های نو و استارت‌آپ‌ها را مدنظر داشته‌اند. افزون بر این، رویکرد دانش‌بنیان و جایگاه همکاران‌سیستم در صنعت فن‌آوری اطلاعات کشور ایجاب می‌کند تا شرکت نقش موثرتری را در این حوزه ایفا کند.
امروز، برند همکاران‌سیستم، پشتوانه‌ی مالی، دانش فنی به‌روز، شبکه‌ی گسترده و اندازه‌ی کسب‌وکار شرکت، بستری را فراهم کرده است تا با تأسیس «شرکت توسعه‌ی کسب‌وکارهای دانه‌ همکاران‌سیستم» با مدل CVC) Corporate Venture Capital)، در مسیر توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا گام برداریم.
CVC یا سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر شرکتی، مدلی جهانی است که از طریق سرمایه‌گذاری مالی، شتاب‌دهی و توانمندسازی‌های مدیریتی و فنی، به توسعه‌ی شرکت‌های نوپا و در حال رشد کمک می‌کند. این مدل یکی از راهکارهای مطلوب برای حمایت از کارآفرینان، مخترعان و صاحبان ایده است که ضمن حفظ مالکیت فکری طرح، صاحب طرح نیز در موفقیت یا شکست آن شریک می‌شود و هم‌زمان، از منافع مشارکت با یک شرکت متخصص بزرگ نیز بهره خواهد برد.
با تعریف فوق، رویکرد حمایت و شتابدهی همکاران‌سیستم شامل کسب‌وکارهایی خواهد بود که محصولات یا خدمات آن‌ها مرتبط با صنعت فن‌آوری اطلاعات بوده و بر بستر اینترنت یا موبایل باشند و نیاز بخش بزرگی از بازار را پوشش دهند.
شما می‌توانید از طریق danehinfo@systemgroup.net یا شماره تماس ۸۳۳۸۲۵۵۰ با ما در ارتباط باشید. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به صفحه‌ی شرکت دانه مراجعه کنید.

صفحه‌ی شرکت دانه

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *