حضور همکاران سیستم در دومین همایش معرفی KPI های صنعت پخش

حضور همکاران سیستم در دومین همایش معرفی KPI های صنعت پخش

«راهکار هوشمندی راهکاران همکاران سیستم» در صنعت پخش به مخاطبان «دومین همایش معرفی و آشنایی با  KPI های صنعت پخش» معرفی شد. این همایش روز چهارشنبه ۲۰ آبان‌ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و همکاران سیستم از حامیان اصلی این رویداد بود.در دومین همایش معرفی و آشنایی با  KPI های صنعت پخش که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از فعالان صنعت پخش از شرکت‌های مختلف برگزار شد، اساتید دانشگاه و متخصصان این حوزه به ارائه‌ی سخنرانی‌های تخصصی پرداختند. معرفی راهکار هوشمندی راهکاران در صنعت پخش نیز بخشی از این مجموعه سخنرانی‌ها بود. حمید یزدانی‌نژاد از مدیران محصول همکاران سیستم، در ارائه‌ی خود به معرفی امکانات و ویژگی‌های این راهکار پرداخته و با ارائه‌ی یک نمونه موردکاوی، دستاوردهای هوشمندی تجاری و ارزش افزوده‌ی آن برای شرکت‌های پخش را برشمرد.
اثربخشی بیشتر فرایندها و تعاملات سازمان، توانمندی در شناسایی فرصت‌های توسعه  کسب‌وکار و پاسخ‌گویی سریع به چالش‌ها و تغییرات، بخشی از دستاوردهای راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم است.

حضور همکاران سیستم در دومین همایش معرفی KPI های صنعت پخش
در بخش جانبی نمایشگاه نیز شرکت‌کنندگان در همایش با حضور در  فضای اختصاصی همکاران سیستم، از نزدیک با جزئیات بیشتر راهکار هوشمندی تجاری آشنا شدند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *