حضور همکاران سیستم در اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید،مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته

همکاران سیستم با شرکت در اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (Iran Retail Show 2019)، تازه‌ترین راهکارهای نرم‌افزاری خود برای این صنعت را به مخاطبان معرفی می‌کند. این نمایشگاه از 9 تا 12 آبان ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
راهکار جامع خرده‌فروشی راهکاران همکاران سیستم که تمام فرآیندهای از تولید تا توزیع، انبارداری، مدیریت مشتریان فروشگاهی و تولید گزارش‌های مدیریتی و کنترلی، را پوشش می‌دهد و با سیستم‌های back office مالی، بازرگانی، تولید و سرمایه انسانی به‌طور یکپارچه عمل می‌کند، در این نمایشگاه ارائه شده و مدیران و کارشناسان همکاران سیستم پاسخ‌گوی مخاطبان هستند.
نرم افزارهای سپیدار و دشت همکاران سیستم ویژه کسب‌وکارهای کوچک و اصناف نیز در این نمایشگاه به علاقه‌مندان ارائه می‌شوند.
راهکاران ابری، راهکار همکاران سیستم برای کسب‌وکارهای متوسط نیز در نمایشگاه معرفی خواهد شد. راهکاران ابری نخستین ERP بر بستر رایانش ابری در ایران است و بخش‌های مالی، فروش، تدارکات، منابع انسانی و حسابداری مدیریت کسب‌وکارها را با هزینه‌ای به‌صرفه و با امنیت بالا پوشش می‌دهد.
9 تا 12 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 5 منتظر دیدارتان هستیم.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *