حضور مدیران کسب‌وکارهای چرم در دومین میزگرد «تصمیم‌گیری استراتژیک در صنعت خرده‌فروشی»

همکاران سیستم و مجموعه رسانه‌ای تجارت طلایی با هدف ایجاد درک بیشتر در زمینه‌ی نیازهای نرم‌افزاری صنعت خرده‌فروشی، نشست‌هایی با مدیران و دست‌اندرکاران برندها و کسب‌وکارهای مطرح این صنعت برگزار می‌کنند.

در همین راستا میزگردی با عنوان «راهکارهای تصمیم‌گیری استراتژیک، چابک و هوشمند مدیران صنعت خرده‌فروشی» در روز چهارشنبه 1 دی ماه 1400 با حضور فرید فولادی، رییس هیئت مدیره همکاران سیستم، شاهرخ کشاورز، مدیرعامل مجموعه تجارت طلایی و مدیران برندهای مطرح صنعت کیف و کفش چرم کشور برگزار شد.

در این رویداد ابتدا شاهرخ کشاورز به موضوع تصمیم‌گیری در صنعت خرده‌فروشی و اهمیت اطلاعات و نقش راهکارهای نرم‌افزاری برای تحلیل این اطلاعات اشاره کرد. سپس صاحبان کسب‌وکارهای صنعت کیف و کفش چرم نظرات خود را به اشتراک گذاشتند.

مدیران برندهای معتبر کسب‌وکارهای کیف و کفش چرم کشور ضمن بیان چالش‌های موجود در کسب‌وکار خود و نیازهای نرم‌افزاری برای حل این چالش‌ها، به نقش همکاران سیستم به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری مطرح در حل این موضوعات و چالش‌ها اشاره کردند.

نشست مدیران خرده‌فروشی با همکاران سیستم

در این نشست مدیران برندهای کیف و چرم کشور از جمله بابک مصری، مدیرعامل چرم مشهد؛ حامد شارکیان، مدیر برند چرم نفیس؛ مجید حسینی‌خواه، مدیرعامل چرم کروکو؛ سید مهدی غفاریان، مدیرعامل چرمیران؛ حسین توسلی، مشاور امور نرم‌افزاری شرکت نوین چرم و امیرحسین پورمنطقی، مدیر برند چرم منط حضور داشتند.

در بخش‌های مختلف این رویداد فرید فولادی رئیس هیئت مدیره همکاران سیستم ضمن دریافت نقطه‌نظرات صاحبان کسب‌وکارها، به پرسش‌ها و نیازهای مطرح شده از جانب آنها در زمینه‌ تحلیل نیازهای نرم‌افزاری این صنعت و همچنین انتظارات آنها از همکاران سیستم پاسخ داد.

از جمله مباحث مهم مطرح شده در این نشست می‌توان به افزایش حجم اطلاعات و چگونگی تحلیل و استفاده از آن در راستای تصمیم‌گیری بهینه، تاثیر پاندمی کرونا بر صنعت خرده‌فروشی و استقبال از فروش آنلاین، امنیت داده‌ها و در نهایت نقش فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نرم‌افزاری در حل این موضوعات اشاره کرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *