جلسه معارفه همکاران سیستم در فرابورس برگزار می‌شود

جلسه معارفه همکاران سیستم در فرابورس برگزار می‌شود

شرکت همکاران سیستم روز چهارشنبه 23 شهریورماه طی مراسمی که به مناسبت معارفه این شرکت به فرابورس برگزار می‌شود، تازه‌ترین توانمندی‌ها و چشم‌اندازهای این بنگاه نرم‌افزاری را به مدعوین و فعالان بازار ارایه می‌کند.

در این جلسه که جمعی از مشتریان همکاران سیستم، نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های کارگزاری و نمایندگان رسانه‌های گروهی حضور دارند، اطلاعات دقیقی درباره همکاران سیستم، روند رشد و چشم‌انداز آن به مدعوین ارائه می‌شود.
 
شهریار رحیمی، مدیرعامل همکاران سیستم درباره ورود این شرکت به فرابورس گفت: همکاران سیستم برای ورود به بازار سرمایه، روزهای پایانی شهریورماه سهام خود را در بازار اول فرابورس عرضه می‌کند.

به گفته رحیمی در اولین مرحله، همکاران سیستم تصمیم دارد 5 درصد کل سهام خود را عرضه کند که این سهام عمدتا توسط شرکت سرمایه‌گذاری آینده‌نگر دانا به عنوان یکی از سهامداران عمده شرکت و از طریق کارگزاری آگاه عرضه می‌شود.
 
شرکت همکاران سیستم در اول تیرماه سال جاری با 200 میلیارد ریال سرمایه، در بازار اول فرابورس پذیرفته شد و با نماد معاملاتی «سیستم» در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران قرار گرفت.
 
همکاران سیستم هم اکنون بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری کشور، با بیش از 24 سال سابقه‌ فعالیت مؤثر و با بهره‌مندی از 1100 نفر نیروی کارآمد است و تاکنون به بیش از 7500 شرکت، محصولات و خدمات تخصصی ارائه داده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهام همکاران سیستم می‌توانند با شماره تلفن 84372222 (امور سهام) و یا آدرس  Stock@systemgroup.net تماس گرفته و پرسش‌های خود را مطرح کنند.
 

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *