تمهیدات محصولی همکاران سیستم برای مشتریان در شرایط شیوع ویروس کرونا

با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا؛ حفظ سلامتی جامعه بیش از گذشته اهمیت دارد. در این راستا و با هدف کاهش حضور فیزیکی مشتریان تمهیدات زیر را برای محصولات «سامانه‌ی ثبت سفارش فروشگاه‌ها برای شرکت‌های پخش»، «نسخه‌ی موبایل اتوماسیون اداری تحت وب» درنظر گرفته‌ایم.

سامانه‌ی فرسان

همکاران سیستم امکان استفاده رایگان از سامانه ثبت سفارش فروشگاه‌ها برای شرکت‌های پخش (با نام فرسان) را تا پایان فروردین برای همه شرکت‌های پخش که ازسیستم‌های راهکاران استفاده می‌کنند، فراهم کرده است.
با استفاده از فرسان، ضمن حفظ ارتباط تجاری بین اصناف و شرکت های پخش، لزوم حضور فروشندگان برای دریافت سفارش ها به حداقل خواهد رسید.
گفتنی است همکاران سیستم نصب و آموزش این ابزار را به شکل از راه دور برای همه شرکت‌های پخش انجام خواهد داد. زمان مورد نیاز برای این کار، حدود 2 ساعت به ازای هر شرکت است. متقاضیان می‌توانند به وسیله‌ی شماره 02183382440 درخواست خود را اعلام کرده و برای دریافت و نصب سامانه اقدام کنند.

نسخه‌ی موبایل نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب 

همانطور که در سال گذشته اعلام شد، برای اینکه کاربران نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب، بتوانند از امکانات این نرم‌افزار از راه دور و از طریق نصب نسخه موبایل اتوماسیون اداری بر روی گوشی‌های هوشمند استفاده کنند؛ نسخه موبایل اتوماسیون اداری تا پایان سال و تا سقف 5 کاربر به شکل رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
پیرو استقبال مشتریان در استفاده از این نسخه، تا کنون بیش از ۵۰ شرکت از این امکان بهره‌ برده‌اند. از این رو، همکاران سیستم فرصت استفاده از این امکان را برای همه‌ی مشتریان اتوماسیون اداری تا پایان فروردین ماه تمدید کرده است.

متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق تماس با شماره 02183382501 داخلی 1 اعلام کنند.

امیدواریم با پیشبرد این فعالیت‌ها بتوانیم سهمی در بهبود وضعیت سلامت در سطح کشور داشته باشیم.

دسته‌بندی‌ها:

1 دیدگاه برای ”تمهیدات محصولی همکاران سیستم برای مشتریان در شرایط شیوع ویروس کرونا

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *