تمرکز بر بازار ارائه خدمات و محصولات ابری، مهم ترین استراتژی همکاران سیستم

استراتژی تمرکز بر رایانش ابری و ورود پرقدرت به بازار کسب و کارهای متوسط به‌عنوان یکی از گسترده‌ترین بازارهای کشور، مهم‌ترین سرخط‌های استراتژیک همکاران سیستم هستند که در رویداد «باهم 98» بر آن‌ها تاکید شد.
در این باره، فرید فولادی مدیرعامل همکاران سیستم با اشاره به عرضه‌ی ERP بومی راهکاران بر بستر ابر گفت: «از حدود سه سال گذشته و با عرضه‌ی راهکاران ابری آن دسته از کسب‌وکارهایی که در اندازه‌ی متوسط طبقه‌بندی می‌شوند، به مشتریان همکاران سیستم پیوستند. در واقع ما این اطمینان خاطر را برای آن‌ها فراهم کردیم تا با هزینه‌ای به‌صرفه بتوانند از یک راهکار نرم‌افزاری قدرتمند استفاده کنند.»

محمدعزیزاللهی معاون توسعه‌ی بازار همکاران سیستم هم به این نکته اشاره کرد که همکاران سیستم نیازی را در بازار شناسایی کرده است که بخشی از بازار متوسط که امکان صرف هزینه‌های قابل توجه برای سرمایه‌گذاری روی زیر ساخت های IT را ندارند، علاقه‌مندند تا از راهکارهای سازمانی حرفه‌ای استفاده کند. به همین دلیل شرکت تصمیم گرفت تا استراتژی Cloud First را برگزیند تا امکان پاسخ‌گویی به این بازار را هم داشته باشد. وی افزود: «امروز بیش از 550 مشتری از صنایع مختلف از ERP ابری همکاران سیستم بهره می برند و خوشبختانه این شرکت‌ها از مشتریان راضی ما هستند. حال با این تجربه موفق و استراتژی عرضه‌ی همه‌ی محصولات بر بستر ابر، این امکان را داریم که محصولات‌مان را در اختیار بازار بزرگ هم قرار دهیم و با ارائه خدمات جدید ابری می‌توانیم پاسخ‌گوی بخش عمومی و دولت نیز باشیم.»

محسن طلایی معاون توسعه محصولات همکاران سیستم با بیان اینکه پاسخ‌گویی به نیازهای همه‌ی بازارها استراتژی همکاران سیستم است، گفت: «از ابتدای سال 98 استراتژی Cloud First را انتخاب کردیم؛ علاوه بر اینکه همه‌ی محصولات‌مان را بربستر ابر خواهیم برد، از همه‌ی امکانات و بسترهای موجود در فناوری ابری برای ایجاد امکانات و ابزارهای جدید در محصولات‌مان استفاده می‌کنیم.»

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *