تعامل بهتر با مشتری و کاهش هزینه‌های فروش، با ماژول خدمات الکترونیکی مشتری راهکاران

تعامل بهتر با مشتری و کاهش هزینه‌های فروش، با ماژول خدمات الکترونیکی مشتری راهکاران

با استفاده از ماژول «خدمات الکترونیکی مشتری راهکاران» شرکت‌ها می‌توانند تعاملات خود با مشتری را از مرحله سفارش کالا تا تحویل بصورت آنلاین پیش ببرند. همچنین استفاده از این محصول تحت وب، سبب بهینه‌سازی فرایند سفارش‌گیری از مشتریان، کاهش هزینه‌های مرتبط با سفارش‌گیری و فرایند فروش و همچنین افزایش رضایت و وفاداری مشتریان می‌شود.
این محصول که در زمستان سال گذشته به بازار عرضه و در شرکت‌های رنگ‌سازی ایران و پتروشیمی مارون عملیاتی شده است، از ماژول‌های «راهکار فروش و پخش»  راهکاران همکاران سیستم است. در سه ماهه اول عملیاتی شدن این ماژول در شرکت رنگ‌سازی ایران، نمایندگی‌های این شرکت بیش از ۵۰۰ درخواست خرید خود را به صورت اینترنتی از طریق این ماژول ثبت و پیگری کرده‌اند  .

به کمک ماژول«خدمات الکترونیکی مشتری»، نمایندگان و یا مشتریان سازمان‌ها می‌توانند با جست‌و‌جوی محصولات مورد نظر بر اساس ویژگی‌های آن‌ها مانند رنگ و ابعاد و طرح، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست خرید خود را ثبت کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا وضعیت سفارش را از لحظه ثبت سفارش تا تحویل کالا و صدور فاکتور به صورت لحظه‌ای رهگیری کنند.

از ویژگی‌های متمایز این محصول می‌توان به یکپارچگی کامل با ماژول‌های حوزه‌های مالی و بازرگانی راهکاران اشاره کرد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز از وضعیت حساب و تحویل سفارش‌های خود به صورت لحظه‌ای مطلع شوند. شرکت‌هایی که رویه فروش مبتنی بر سفارش‌گیری از مشتریان شناخته شده مانند نمایندگان و عوامل فروش را دنبال می‌کنند، اصلی‌ترین مخاطبان این محصول هستند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *