تشریح ارزش‌ افزوده‌ی راهکار انبار مکانیزه‌ی راهکاران همکاران سیستم در همایش خطاناپذیرسازی عملیات انبار

همایش «خطاناپذیرسازی عملیات انبار» با موضوع کاهش خطا در عملیات انبار؛ با حمایت همکاران سیستم برگزار شد. در این همایش ۳۷۰ نفر از مدیران و سرپرستان حوزه‌ی انبار و لجستیک از ۱۶۵ شرکت‌ فعال در صنایع مختلف مانند پتروشیمی، غذایی، ICT و… و بانک‌ها حضور داشتند.

در این همایش که از رویدادهای تخصصی حوزه‌ی انبار به شمار می‌آید، ابتدا اویس سراج، مدیر واحد مدیریت محصول همکاران سیستم شیوه‌های کاهش خطا در عملیات انبار با راهکار انبار مکانیزه راهکاران را برای حاضرین تشریح کرد. او با اشاره به مهم‌ترین خطاهای رخ داده در عملیات انبار در سازمان‌های بزرگ، به‌کارگیری درست فناوری را مهم‌ترین عامل در کاهش این خطاها عنوان کرد و شیوه‌ی کاهش خطاها با استفاده از فناوری‌های بارکد، RFID و IOT را برشمرد. نمونه‌ی موفق پیاده‌سازی این راهکار در یکی از شرکت‌های مشتری همکاران سیستم نیز در قالب یک ویدئوی کوتاه برای شرکت‌کنندگان به نمایش درآمد.

در نمایشگاه جنبی این رویداد نیز در غرفه همکاران سیستم، مدیران و کارشناسان بخش‌های فروش، محصول و پشتیبانی فنی پاسخ‌گوی پرسش‌های مخاطبان بودند. این همایش روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه‌ی ملی ایران برگزار شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *