تاکید همکاران سیستم بر توسعه شرکت‌های تحت لیسانس

تاكيد همکاران سیستم بر توسعه شرکت‌های تحت لیسانس

گردهمایی شرکت‌های تحت لیسانس همکاران سیستم با حضور هیأت مدیره شرکت، مدیران شرکت‌های تحت لیسانس و مدیران پناه‌های تهران در محل دفتر جدید همکاران سیستم در ونک برگزار شد. در این مراسم از موفق‌ترین شرکت‌ها تقدیر شد.
شهریار رحیمی، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم در این گردهمایی مسیر رشد هر سازمان را سه مرحله تأسیس، تثبیت و توسعه دانست و گفت: ما خوشبختانه دوره تأسیس و تثبیت شرکت‌های تحت لیسانس را پشت سر گذاشته‌ایم و وارد دوره توسعه شده‌ایم. در حال حاضر، در موقعیتی هستیم که مشتریان ارتباط شرکت‌های تحت لیسانس را با همکاران سیستم می‌شناسند. در واقع، اکنون زمان توسعه شماست.
در ادامه، رحیمی به عوامل موثر در توسعه اشاره کرد: «توسعه شامل سه بخش است: بازار، توانمندی‌های داخلی شرکت‌های تحت لیسانس و ارتباط شرکت‌های تحت لیسانس با ستاد همکاران سیستم.»
وی افزود: محصولی که ما تولید می‌کنیم، به نیاز سازمان‌ها پاسخ مناسب می‌دهد و به همین دلیل هم مورد استقبال است. شرکت‌های تحت لیسانس برای توسعه باید توانمندی‌های خود را تقویت کنند تا بتوانند رضایت بیشتری را برای مشتریان فراهم سازند.»
مدیرعامل همکاران سیستم توانمندی شرکت‌های تحت لیسانس را در ترکیب تخصص، تعهد و اخلاق کاری منابع انسانی دانست و ابراز امیدواری کرد که این ترکیب هر روز در تار و پود شرکت‌های تحت لیسانس همکاران سیستم بیش از پیش تنیده شود تا ارزشی که برای مشتری ایجاد می‌کنیم به بالا‌ترین سطح ممکن برسد.
رحیمی در پایان سخنرانی خود از ۶ شرکت تحت لیسانس که موفق‌ترین عملکرد و بالا‌ترین سطح رضایت مشتری را در بین شرکت‌های تحت لیسانس همکاران سیستم به خود اختصاص داده بودند تقدیر کرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *