برگزاری رویداد «راهکاران ابری؛ زیرساخت نرم‌افزاری کسب‌وکارهای کوچک و متوسط» با حضور مشاوران مالی و مالیاتی

«راهکاران ابری؛ زیرساخت نرم‌افزاری کسب‌وکارهای کوچک و متوسط» عنوان نشستی بود که روز سه‌شنبه 30 فروردین 1401 با حضور مدیران شرکت‌های خدمات مالی، مشاوران مالی و مالیاتی در شرکت همکاران سیستم برگزار شد.

در این رویداد علی‌اکبر صمدزاده، معاون توسعه بازار، محمد تقی هاشمی، مدیر شبکه کسب‌وکار نمایندگان ابری و سارا کیانی مدیر پروژه راهکاران ابری همکاران سیستم ضمن اشاره به نیازهای نرم‌افزاری شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEها)؛ به قابلیت‌های راهکاران ابری همکاران سیستم برای پاسخ به این نیازها اشاره کردند.

در بخشی از این رویداد علی‌اکبرصمدزاده معاون توسعه بازار همکاران سیستم ضمن پرداختن به تعریف و ویژگی‌های کسب‌وکاری و ساختاری شرکت‌های کوچک و متوسط به برخی دغدغه‌های نرم‌افزاری و IT این شرکت‌ها اشاره کرد. از جمله اینکه در بسیاری از موارد تامین هزینه‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و IT برای آنها یک چالش اساسی محسوب می‌شود.

به گفته صمدزاده این شرکت‌ها معمولا یا مجبور به استفاده از خدمات نرم‌افزاری با هزینه بالا هستند یا آنکه به دنبال استفاده از این خدمات با هزینه کمتر و کیفیت پایین‌تر هستند که می‌تواند برای آنها مشکلاتی را به همراه داشته باشد. امنیت اطلاعات موضوع دیگری بود که صمدزاده از آن به عنوان یکی از چالش‌های این شرکت‌ها یاد کرد.

معاون توسعه بازار همکاران سیستم ضمن اشاره به دیگر چالش‌های شرکت‌های کوچک و متوسط در این زمینه، از تکنولوژی رایانش ابری و استفاده از نرم‌افزار در بستر ابر، به عنوان بهترین راه‌حل برای رفع این چالش‌ها یاد کرد.

او با اشاره به قابلیت‌های راهکاران ابری همکاران سیستم؛ گفت: «این محصول می‌تواند سهم بسزایی در حل مسائل مطرح شده داشته باشد. چرا که در این صورت دیگر نیاز نیست که این شرکت‌ها هزینه‌های زیادی را بابت تجهیز زیرساخت، نگهداری از آن و خرید سخت‌افزار مورد نیاز داشته باشند. از طرفی امنیت اطلاعات آن به شیوه بهتر و قابل اطمینان‌تری تامین می‌شود.»

صمدزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «راهکاران ابری همکاران سیستم این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که صرفا براساس میزان نیاز خود از منابع استفاده کرده و به همان اندازه هزینه کنند. ضمن آنکه می‌توانند از خدمات اشتراکی استفاده کنند که همان کیفیت محصولات و زیرساخت را به آنها ارائه می‌دهد. بنابراین آنها می‌توانند تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه کسب‌وکار خود قرار دهند.»

دستاوردهای راهکاران ابری همکاران سیستم موضوع دیگری بود که صمدزاده به آن اشاره کرد. به گفته او تاکنون 2200 شرکت و 10 هزار کاربر از این راهکار نرم‌افزاری که شامل 30 ماژول اساسی است، بهره می‌برند. او همچنین گفت که نرم‌افزارهای راهکاران ابری در پنج سال گذشته بیش از 97 درصد زمان‌ها اتصال پایدار داشته‌اند.

در ادامه این رویداد محمدتقی هاشمی مدیر شبکه توسعه کسب‌وکار نمایندگان ابری همکاران سیستم و سارا کیانی مدیر پروژه بازاریابی به برخی دیگر از قابلیت‌ها و دستاوردهای محصول راهکاران ابری برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط اشاره کردند.

در پایان این نشست سخنرانان به پرسش‌های مطرح شده مدیران کسب‌وکارهای شرکت‌های خدمات مالی و مشاوران مالی و مالیاتی پاسخ دادند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *