برگزاری دومین دوره‌ی آموزشی «مبانی هوشمندی تجاری» توسط موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم

برگزاری دومین دوره‌ی آموزشی «مبانی هوشمندی تجاری» توسط موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم

دومین دوره از مجموعه‌ دوره‌های آموزشی هوشمندی تجاریِ موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم با عنوان «مبانی هوشمندی تجاری» با شرکت ۵۴ نفر از  دانشجویان، کارشناسان و مدیران حوزه‌‌های فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این دوره‌‌ که با هدف ارتقاء سطح دانش سازمان‌ها و علاقه‌مندان به حوزه‌ی «هوشمندی تجاری» طراحی شده بود، جمعی از کارشناسان متخصص همکاران سیستم، اساتید دانشگاه و فعالان صنعت به ارائه‌ی مباحث تخصصی پرداختند.
«مراحل طراحی یک نظام ارزیابی عملکرد و شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در سازمان ها» به همراه موردکاوی شرکت صنایع گلدیران، «ابزارها و روش‌های گردآوری و تحلیل داده» و «معرفی روش ها و ابزارهای تحلیل پیشرفته در داده ها به منظور ایجاد دورنمایی از عملکرد آینده سازمان» از سرفصل‌های ارائه شده در این دوره بودند.

گفتنی‌ست برنامه‌ریزی برای طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف این حوزه، در دستور کار موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم قرار دارد. اطلاع‌رسانی این دوره‌ها از طریق وبسایت همکاران سیستم انجام خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزییات دوره برگزار شده می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۳۳۸۲۱۰۰ داخلی ۱ و۲، موسسه‌ی پژوهش و آموزش همکاران سیستم تماس بگیرید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *