«باهم ۱۳۹۵»، دومین رویداد تخصصی همکاران سیستم، مهرماه برگزار خواهد شد

«باهم ۱۳۹۵»، دومین رویداد تخصصی همکاران سیستم، مهرماه برگزار خواهد شد

همکاران سیستم، دومین رویداد تخصصی خود را از ۱۴ الی ۱۷ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌کند.

موفقیت در برگزاری یک رویداد تخصصی در سال ۹۳ و استقبال مشتریان از این اتفاق، همکاران سیستم را بر آن داشت تا برای بار دوم و در ابعادی گسترده‌تر، برای برگزاری دومین رویداد ویژه و تخصصی خود اقدام کند.

در این رویداد که هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران برگزار خواهد شد، همکاران سیستم آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه‌‌ی ماژول‌های نرم‌افزاری جدید، حوزه موبایل و حوزه Cloud را به بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

این رویداد، بر اساس علاقه‌مندی همکاران سیستم برای تعامل نزدیک با مشتریان و مخاطبان و رشد دو جانبه در کنار هم، «با هم» نامگذاری شده است و امسال، شاهد برگزاری «با هم ۹۵» خواهیم بود.

در «باهم ۹۵»، ۴ سمینار تخصصی با حضور افراد کلیدی صنایع مختلف و با هدف تشریح نیازمندی‌ها و قوت‌های IT در حوزه این صنایع، برگزار خواهد شد. همچنین، ۱۷ عنوان کارگاه برای آشنایی مخاطبان با محصولات و راهکارهای همکاران سیستم در حوزه‌های مختلف مالی، تامین و خرید، فروش و پخش، سرمایه انسانی، هوشمندی تجاری و … طراحی شده که در این رویداد، اجرا خواهند شد.

مدیران و کارشناسان همکاران سیستم نیز در ۴ روز این برنامه، با علاقه‌مندی برای گفتگوی صمیمانه و تعامل نزدیک با مشتریان و بازدیدکنندگان، پذیرای حاضرین در رویداد خواهند بود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *