«بازگشت نیروهای شایسته» تجربه‌ای از همکاران سیستم در دهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

«بازگشت نیروهای شایسته» تجربه‌ای از همکاران سیستم در دهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

همکاران سیستم تجربه خود در خصوص «بازگشت نیروهای شایسته» را در دهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی ارائه داد. این کنفرانس با شرکت مدیران سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی،‌اساتید دانشگاه، دانشجویان و صاحبنظران حوزه منابع انسانی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه در سالن همایش‌های صداوسیما و مرکزمطالعات و بهره‌وری منابع انسانی برگزار شد.
رمضان یحیایی مدیر و امیراحسان برخورداری کارشناس منابع انسانی همکاران سیستم،‌ در این کنفرانس دلایل، مزایا و چالش‌های بازگشت نیروهای شایسته به سازمان را به حاضران ارائه دادند.
در ابتدای این ارائه،  فیلم کوتاهی از گفتگو با سه نفر از همکارانی که پس از یک دوره کوتاه خروج،‌ به سازمان بازگشتند و نیز نظرات مدیران و همکاران آنها نمایش داده شد. پس از نمایش فیلم، رمضان یحیایی با تاکید بر توجه ویژه همکاران سیستم به نگهداشت و بازگشت نیروهای شایسته و اهمیت به این رویکرد، توضیحاتی را درخصوص کلیات «طرح بازگشت نیروهای شایسته به سازمان» ارائه داد.
سپس  امیراحسان برخورداری، به تشریحِ فرایند بازگشت نیروهای شایسته بعنوان جایگزینی برای جذب کارکنان جدید پرداخت که در منابع علمی به آن «کارکنان بومرنگ» گفته می‌شود.
در بخش پایانی،‌ رمضان یحیایی به لزوم انجام بررسی‌های دقیق و فیلترهای جدی در بازگشت نیروهای شایسته به سازمان اشاره کرد و به این نکته تاکید کرد که اجرای این طرح در همکاران سیستم بر همین اساس انجام می‌شود.
ارائه تجربه همکاران سیستم در این کنفرانس، با استقبال خوبی روبرو شد و پس از پایان ارائه نیز شرکت کنندگان سئوالات خود را با نمایندگان همکاران سیستم مطرح کردند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *