بازتاب رسانه‌ای؛ همکاران سیستم در بازار سرمایه به خوبی محک خورد

بازتاب رسانه‌ای؛ همکاران سیستم در بازار سرمایه به خوبی محک خورد

تنها چند ثانیه زمان کافی بود تا همکاران‌ سیستم از نخستین محک خود در بازار سرمایه سربلند بیرون آید و به پاس ۲۴ سال تلاش مداوم خود، در مسیر تازه‌ای از رشد و ارزش آفرینی به راه خود ادامه دهد. روز دوشنبه ۲۸ شهریورماه، سهام همکاران سیستم در فرابورس عرضه شد و به سرعت با قیمت ۱۰۵۰ تومان به فروش رسید. این خبر در رسانه‌های حوزه فناوری اطلاعات بازتاب وسیعی داشت.

روزنامه ایران در خبری با عنوان «کشف قیمت همکاران سیستم در فرابورس» در صفحه اقتصادی خود نوشت: با عرضه ۱۰ میلیون سهم شرکت ۲۰ میلیارد تومانی همکاران سیستم در فرابورس، هر سهم این شرکت ۱۰۵۰ تومان کشف قیمت شد.

روزنامه فناوران تیتر خبر فروش سهام همکاران سیستم را در صفحه نخست خود آورد و نوشت: ۱۰ میلیون سهم همکاران سیستم در مدت چند ثانیه از زمان آغاز فروش، به نرخ ۱۰۵۰ تومان معامله شد. به این ترتیب ارزش روز شرکت همکاران سیستم به ۲۱۰ میلیارد تومان رسید.

روزنامه اقتصاد پویا در صفحه بورس خود این خبر را پوشش داده و به نقل از محمود نظاری، رییس هیئت مدیره همکاران سیستم نوشت: استقبال از سهام ما به حدی بود که تعداد زیادی در صف خرید ماندند و نتوانستند سهام همکاران سیستم را بخرند.

روزنامه جهان صنعت نیز در صفحه بازار سرمایه خود با انتشار خبر فروش سهام همکاران سیستم نوشت: با عرضه اولیه شرکت فرابورسی ۲۰ میلیارد تومانی همکاران سیستم هر سهم آن ۱۰۵۰۰ ریال قیمت خورد.

خبرگزاری فارس در خبری با عنوان «هر سهم شرکت همکاران سیستم ۱۰۵۰ تومان کشف قیمت شد» نوشت: با عرضه اولیه سهام شرکت ۲۰ میلیارد تومانی همکاران سیستم توسط کارگزاری آگاه در بازار اول معاملات فرابورس انجام و طی آن هر سهم این شرکت ۱۰۵۰ تومان کشف قیمت شد.

خبرگزاری ایسنا هم با پوشش این خبر نوشت: در پی پذیرش و درج نام شرکت همکاران سیستم در فرابورس و برگزاری جلسه معارفه این شرکت، امروز ۱۰ میلیون سهم این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس ایران و در نماد «سیستم۱» عرضه شد که هر سهم آن ۱۰ هزار و ۵۰۰ ریال کشف قیمت شد.

سایت بورس ۲۴ نیز همین خبر را به نقل از ایسنا منتشر کرده است.

سنا، پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران خبر کشف قیمت سهام همکاران سیستم را به نقل از فرابورس پوشش داد.

سایت‌های ایتنا، ایستنا، آی‌تی ایران و آی‌تی آنالایز نیز با عنوان «فروش ۱۰ میلیون سهم همکاران سیستم در چند ثانیه» خبر فروش سهام همکاران سیستم در عرضه اولیه آن را پوشش دادند.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *