امکان مدیریت پیام به نرم افزارهای سپیدار و دشت همکاران سیستم افزوده شد

امکان مدیریت پیام به نرم افزارهای سپیدار و دشت همکاران سیستم افزوده شد

همکاران سیستم- لزوم ارتباط سریع و موثر در محیط کسب و کار امروز، نیازمند استفاده از ابزارهای جدید و خلاقانه است. این ابزارها به صاحبان کسب و کارها و مشاغل این امکان را می‌دهند تا بتوانند ارتباطات موثرتری برای توسعه کسب و کار خود داشته باشند.در راستای پاسخ به این نیاز مشتریان، امکان مدیریت پیام به نرم افزارهای سپیدار و دشت همکاران سیستم افزوده شد. این امکان مانند یک پرتال ارسال پیامک عمل می‌کند و از همه امکانات آن برخوردار است. برخی از امکانات مدیریت پیام سپیدار و دشت همکاران سیستم عبارتند از:

  • امکان ارسال پیامک بر اساس الگوهای از پیش تعریف شده، جدید و یا متن دلخواه به مشتری، تامین کننده، مدیر، کاربر و… متناسب با فیلترهای اعمال شده روی الگو
  • امکان ارسال پیامک براساس رویدادهایی که در نرم افزار رخ می دهد برای یک یا چند مخاطب
  • امکان زمانبندی الگوها و ارسال پیامک در زمان های از پیش تعیین شده به مخاطبان
  •  امکان ارسال پیامک عمومی به مشتریان بالقوه از طریق دریافت اطلاعات تماس از سایر بانک های اطلاعاتی.

همچنین برای برطرف کردن دغدغه مشتریان در زمینه مشکلات خرید خط و شارژ، این امکان در اختیار مشتریان قرار گرفته است تا همه مراحل مربوط به این کار را به سادگی و از طریق کلوب مشتریان سپیدار سیستم انجام دهند. با استفاده از این امکان مشتریان به راحتی می توانند وارد کلوب مشتریان شوند و خط مورد نظر خود را تهیه و آن را شارژ کنند. همچنین مشتریان با اولین خرید،  ۱۰۰۰ پیامک رایگان نیز دریافت خواهند کرد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *