امضای تفاهم‌نامه همکاری انجمن ملی صنعت پخش ایران و همکاران سیستم در چهارمین کنفرانس صنعت پخش

چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران با حمایت ویژه‌ی همکاران سیستم در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در این کنفرانس تفاهم‌نامه‌ی همکاری انجمن ملی صنعت پخش ایران و همکاران سیستم به امضاء رسید. براساس این تفاهم‌نامه؛ تشکیل یک کمیته‌ی تخصصی با هدف تعیین نیازهای نرم‌افزاری شرکت‌های پخش در دستور کار قرار گرفته و خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌ی فناوری‌اطلاعات به انجمن ارائه خواهد شد. افزون‌براین، دوره‌های آموزشی برای اعضاء انجمن در سراسر کشور برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

در دو روز برگزاری کنفرانس پخش، همکاران سیستم در فضای اختصاصی خود پاسخ‌گوی پرسش‌های علاقه‌مندان بود. در روز نخست، فرید فولادی معاون توسعه محصول و بازار همکاران سیستم، با اشاره به تغییر اکوسیستم کسب‌وکار در صنعت پخش و نقش فناوری‌اطلاعات در آینده‌ی این صنعت، رویکرد همکاران سیستم به صنعت پخش را برای مخاطبان تشریح کرد.

کارگاه نقش هوشمندی تجاری (BI) در بهبود عملکرد شرکت‌های پخش نیز در روز دوم کنفرانس برگزار شد. در این کارگاه مهم‌ترین دغدغه‌‌های مدیران ارشد و عملیاتی شرکت‌های پخش در زمینه‌ی جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات، به مخاطبان معرفی و مزیت‌هایی که یک سیستم هوشمندی تجاری برای برطرف کردن این دغدغه‌ها در اختیار مدیران قرار می‌دهد، تشریح شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *