افتتاح آزمایشگاه حسابداری همکاران سیستم در دانشگاه الزهرا همزمان با برگزاری همایش روز حسابدار

افتتاح آزمایشگاه حسابداری همکاران سیستم در دانشگاه الزهرا همزمان با برگزاری همایش روز حسابدار

همزمان با برگزاری همایش «حسابداران: تجارب گذشته، افق‌های آینده» در دانشگاه الزهرا، شرکت همکاران سیستم نخستین لابراتوار حسابداری خود را در دانشگاه الزهرا افتتاح کرد.

در این همایش که همزمان با روز حسابدار و با حضور استادان و پیشکسوتان در دانشگاه الزهرا برگزار شد مهدی انصاریان قائم مقام مدیرعامل همکاران سیستم طی سخنانی گفت: «امروزه کسب و کار‌ها در مواجهه با حجم زیاد اطلاعات، نیاز به تلخیص اطلاعات، استخراج گزارش‌های هدفمند، تجمیع گزارشات و تحلیل آن‌ها را با نگاهی فراواحدی و در سطح کلان کسب و کار، مورد توجه قرار داده‌اند.»
انصاریان با اشاره به اینکه استفاده از سیستم‌هایی مانند گزارشات مدیریتی یا MRS، راهکاری برای کنترل عملکرد سازمان از طریق در دستیابی به گزارش‌های متعدد در لایهٔ مدیریتی است گفت: با استفاده از این سیستم، اطلاعات به صورت گزارش‌های هدفمند، در کنار هم قرار می‌گیرند و مدیران شرکت، امکان مرور گزارش‌هایی مفید و هدفمند را در کنار هم را خواهند داشت.
به گفته قائم مقام مدیرعامل همکاران سیستم در تحلیل این گزارش‌ها، تیم‌های حسابداری شرکت‌ها نقش مهمی خواهند داشت چرا که می‌توانند هم از زاویهٔ مالی و هم از زاویهٔ کسب و کار می‌توانند از این گزارش‌ها نتایج مورد نظر را استخراج کنند.
در ادامهٔ همایش، لابراتوار حسابداری دانشگاه الزهرا، که توسط موسسه آموزش و پژوهش و شرکت سپیدار سیستم، تجهیز شده با حضور پیکسویتان حوزهٔ حسابداری و مدیران شرکت‌های همکاران سیستم افتتاح شد. این لابراتوار، مجهز به ۱۵ دستگاه کامپیو‌تر و سایر تجهیزات آموزشی مورد نیاز دانشجویان است. از این پس نرم افزارهای همکاران سیستم و نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم در کنار دروس تئوری، به دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد این دانشگاه آموزش داده می‌شود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *