استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت بهنوش

استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت بهنوش به پایان رسید. با اجرای این پروژه، شرکت بهنوش به راهکارهای حوزه مالی، تدارکات و لجستیک و فروش و پخش مویرگی راهکاران و اتوماسیون اداری همکاران سیستم مجهز شده است.
شرکت بهنوش از نخستین تولیدکنندگان ماءالشعیر در ایران است که از سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت اکنون با داشتن ۸ واحد تولیدی در شهرهای کرج، گچساران، شیروان، اراک، کوهرنگ، آبعل، یاسوج و خرمشهر در ردیف شرکت‌های پیشرو تجارت غذایی حلال قرار دارد. همچنین بهنوش با داشتن ۲۵ مرکز پخش در سراسر کشور و توزیع محصول به بیش از ۲۵۰.۰۰۰ فروشگاه، فرایند توزیع محصولات تولیدی خود را نیز به عهده دارد.

استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت بهنوش

به‌دنبال استفاده از این راهکار، امکان دسترسی به اطلاعات و گزارش‌گیری در تمام حوزه‌های عملیاتی در لحظه در اختیار مدیران این شرکت قرار گرفته است. همچنین، تمام فرآیندهای این شرکت، واحدهای تولیدی و مراکز پخش آن، به صورت کنترل شده و یکپارچه روی یک دیتابیس ثبت می‌شود و «کاهش مغایرت‌ها» و «افزایش کنترل‌ها» را برای شرکت به همراه داشته است.
در حوزه پخش نیز این شرکت توانسته با استفاده از راهکار پخش راهکاران و موبایل سرویس، برنامه مراجعه حضوری ویزیتورها به مشتریان را کنترل کرده و سیاست‌های تخفیفی و کنترلی را با دقت اعمال کند. ویزیتورهای این شرکت نیز می‌توانند در زمان سفارش‌گیری، موجودی محصولات را به صورت آنلاین چک کنند، قیمت سفارش را در لحظه محاسبه کنند و در نهایت، سفارش هر مشتری را با توجه به سیاست‌های شرکت در ارتباط با آن مشتری، کنترل کنند.
گفتنی است راهکاران همکاران سیستم، یک ERP جامع و منطبق با تعاریف روز دنیاست که با پوشش وجوه مختلف کسب و کار و ارائه اطلاعات درست و به موقع، سازمان‌ها را در بالا بردن بهره‌وری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری می‌کند. در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ شرکت در صنایع مختلف کشور، از این راهکار جامع همکاران سیستم، استفاده می‌کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *