استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت ایران دارو

استقرار راهکاران همکاران سیستم در شرکت ایران دارو به پایان رسید. با استقرار این راهکار، شرکت ایران دارو به سیستم‌های دفتر کل، دریافت و پرداخت، مدیریت دارایی، صورت‌های مالی، جبران خدمات، انبار، تدارکات، فروش داخلی، کنترل تولید مجهز شده است.

به دنبال استقرار راهکاران در این شرکت و یکپارچه شدن فرایندها، مدیران شرکت می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود برای تصمیم‌گیری را در کمترین زمان در اختیار داشته باشند. همچنین امکان کنترل دقیق‌تر عملیات تولید و دریافت گزارشات به موقع نیز فراهم شده است.

در حوزه‌ی مالی، با پیاده‌سازی راهکاران، صورت‌های مالی و یادداشت‌های همراه آن به صورت اتوماتیک تهیه می‌شود و یکپارچگی ماژول‌های مالی، امکان ردیابی عملیات از شروع تا سند حسابداری را فراهم کرده است. در حوزه تولید نیز ، پیاده‌سازی راهکاران، امکان دسترسی به اطلاعات زمان‌سنجی تولید، گزارش‌های متعدد و متنوع از عملیات و کارکرد نیروی انسانی را فراهم کرده است. همچنین در حوزه اداری، استفاده از راهکاران باعث شده است که امکان فرموله کردن و پیاده ‌سازی همه‌ی عوامل حقوقی با جزئیات در سیستم ایجاد شده و سرعت عملیات در حوزه محاسبات و پرداخت افزایش پیدا کند.

استقرار راهکاران در شرکت ایران دارو

شرکت ایران دارو یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های دارویی ایران است که در سال ۱۳۴۳ با نام سیانامید کی بی سی تاسیس گردید. در سال ۱۳۶۱ نام شرکت به ایران دارو تغییر کرد و نوع شرکت به سهامی عام تبدیل شد. در حال حاضر شرکت ایران دارو با بیش از ۲۳۰ نفر پرسنل، محصولاتی شامل: انواع دارو در دسته بندی‌های جامدات، نیمه جامدات و مایعات تولید می کند. از جمله این محصولات انواع مولتی ویتامین، داروهای گوارشی و پوستی است. در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ شرکت در صنایع مختلف کشور، از این راهکار جامع همکاران سیستم، استفاده می‌کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *