ارزش‌آفرینی بیش‌تر برای مشتریان و توسعه‌ی سرمایه‌ انسانی از محورهای اصلی همکاران سیستم در آینده‌ی پیش رو

گردهمایی ارزیابی عملکرد و برنامه‌ریزی شش‌ماهه‌ی سال 1400 همکاران سیستم با حضور بیش از 180 نفر از مدیران و سرپرستان تیم‌های مختلف شرکت برگزار شد. این برنامه هر سال با هدف به‌اشتراک‌گذاری عملکرد واحدها و شرکت‌های عضو گروه همکاران سیستم و هم‌افزایی نقاط تمرکز و رویکردهای آتی برای تحقق اهداف کلان شرکت برگزار می‌شود. افزون‌بر این گردهمایی فرصتی است تا مدیران بخش‌های مختلف به تبادل نظر در زمینه‌ی فعالیت‌های مشترک خود بپردازند و به ایده‌های جدید برای بهبود مسیر طی شده دست یابند. به‌دلیل شرایط پاندمی و اهمیت حفظ سلامت پرسنل، این جلسه به شکل آنلاین برگزار شد.

این گردهمایی با صحبت‌های فرید فولادی، رییس هیئت‌مدیره‌ی همکاران سیستم آغاز شد. او ابتدا به نقش همکاران سیستم در صنعت IT اشاره کرد و گفت: « جایگاه شرکت در بازار و صنعت و اعتماد و اعتقاد مشتریان به ما ایجاب می‌کند که مسیرهای توسعه را با سرعت بیش‌تری طی کنیم و همیشه برای موفقیت در آینده آماده باشیم.» به گفته‌ی فولادی پرورش نیروهای انسانی متخصص و باانگیزه و چابکی دو عامل کلیدی برای موفقیت سازمان‌ها در آینده هستند.» فولادی در ادامه از برنامه‌هایش برای توانمندتر ساختن هیئت‌مدیره گفت و با اشاره به تغییرات انجام شده، ساختار جدید هیئت‌مدیره را ترکیبی از نیروهای جوان، متخصص و باتجربه دانست.

رییس هیئت‌مدیره شرکت، در ادامه‌ی صحبت‌های خود از تلاش‌های تک‌تک اعضاء خانواده‌ی همکاران سیستم در شرایط پاندمی، تغییرات اقتصادی و پیامدهای اجتماعی آن قدردانی کرد. او هم‌چنین تمرکز بر تحقق اهداف استراتژیک، اهمیت یادگیری، ایجاد بستر رشد و فضای خلاقیت در سازمان و رضایت مشتریان در همه‌ی بخش‌ها را از موضوعات موردتوجه هیئت‌مدیره عنوان کرد.

محمدعزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم، در ادامه رویداد چهار رویکرد کلیدی همکاران سیستم برای موفقیت در آینده را شرح داد. او تجربه و موفقیت مشتریان را اولین اصل در مسیر حرکت آینده همکاران سیستم دانست که همه‌ی فرایندها و استراتژی‌ها با محوریت آن شکل می‌گیرد. او تاکید کرد که شناسایی و رفع نیازهای مشتریان باید فعالانه و در راستای خلق ارزش برای مشتریان انجام شود.

عزیزاللهی توسعه‌ی سرمایه‌های انسانی را دومین محور کلیدی فعالیت‌های رو به جلوی همکاران سیستم دانست و گفت: «سرمایه انسانی چابک و خلاق نقش کلیدی در خلق موفقیت‌های شرکت دارد و ما در این راستا، توسعه و یادگیری در همه‌ی سطوح را مدنظر داریم و فضای نوآوری و رشد بیش‌تری را هم برای همکاران‌مان فراهم می‌کنیم.»

مدیرعامل همکاران سیستم گفت: «ما استراتژی رهبری محصولی را به‌شکل جدی دنبال می‌کنیم.  حرکت در مسیر تکنولوژی‌های جدید و عرضه‌ی راهکارهای کارآمد، محور سوم شرکت در مسیر آینده است.»

توسعه کسب‌و‌کار از طریق شبکه سازی چهارمین محوری است که عزیزاللهی آن را شکل‌دهی به مسیر آینده‌ی شرکت کلیدی دانست. به گفته‌ی او همکاران سیستم در سال‌های اخیر، حرکت خود در این مسیر را آغاز  کرده و در ادامه با قوت‌ بیش‌تر و در جهت خلق ارزش بیش‌تر برای مشتری آن را دنبال می‌کند.

در ادامه‌ی این رویداد، محسن طلایی قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت، به همراه تیم مدیریتی، میزان تحقق شاخص‌های کسب‌وکار و فعالیت‌های انجام‌شده در بخش‌های مختلف را بررسی کردند. طلایی ضمن تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف، انتظاراتش از تیم‌های اجرایی را با مدیران در میان گذاشت.

بخش پایانی گردهمایی به گفتگو و تبادل نظر مدیران و دریافت بازخوردهای آنان از موضوعات ارائه‌شده اختصاص داشت.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *