ارائه راهکار جامع همکاران سیستم برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف در هفتمین نمایشگاه تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای

ارائه راهکار جامع همکاران سیستم برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف در هفتمين نمايشگاه تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای

راهکار فروشگاهی همکاران سیستم در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه خواهد شد و این شرکت در کنار راهکار مناسب برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سیستم فروشگاهی سپیدار، برای اصناف و فروشگاه‌های تک شعبه‌ای را نیز ارائه می‌کند.
امیرمصطفی اعرابی‌پور، مدیر فروش همکاران سیستم با بیان این خبر گفت: با توجه به رویکرد گسترده بازار به تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نیاز آن‌ها به راهکارهای نرم‌افزاری یکپارچه و همچنین تجربه‌های موفق همکاران سیستم در این حوزه، می‌توانیم پاسخگوی این نیاز بازار باشیم.

وی تاکید کرد: سیستم‎های فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل ماهیت خود به سیستم‌های پایه مانند تامین و انبار متکی‌اند این در حالی است که اغلب سیستم‌های نرم‌افزاری موجود بدون اتصال به بخش‌های عملیاتی، صرفا بخش فروش را هدف قرار داده‌اند.

اعرابی‌پور درباره مزیت‌های راهکار یکپارچه فروشگاهی همکاران سیستم گفت: استفاده از این راهکار سه مزیت بهینه‌سازی فرایندهای اطلاعاتی و عملیاتی، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی را برای فروشگاه‌ها ایجاد می‌کند.

مدیر فروش همکاران سیستم اظهار داشت که در این نمایشگاه همچنین شرکت سپیدار سیستم، از شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم، محصول جدید خود را که برای فروشگاه‌های تک شعبه‌ای تولید شده برای اولین بار معرفی و رونمایی می‌کند.

هفتمین نمایشگاه تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای، از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ دی ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران، سالن خلیج فارس برگزار می‌شود.

 

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *