ارائه‌ راهکار به مشتری؛ گام جدید همکاران سیستم برای بهره‌وری بیشتر شرکت‌ها

ارائه‌ راهکار به مشتری؛ گام جدید همکاران سیستم برای بهره‌وری بیشتر شرکت‌ها

در نشستی با حضور نزدیک به ۵۰ نفر از متخصصان و کار‌شناسان همکاران سیستم، تیم ارائه راهکار به مشتریان همکاران سیستم، آخرین مدل‌ها و فرایندهای بررسی نیاز مشتریان را مرور کردند و تجارب خود را به اشتراک گذاشتند. پیاده‌سازی موفق سیستم‌ها در محیط مشتریان همواره یکی از توانمندی‌های بزرگ همکاران سیستم بوده است. در دو سال اخیر شرکت تلاش کرده است تا مرحله‌ پیش از پیاده‌سازی (تشخیص نیاز و ارائه راهکار) را نیز برای بهره‌وری هر چه بیشتر مشتریان به صورت جدی مدنظر قرار دهد. برگزاری این نشست در همین راستا بوده است.
شهریار رحیمی، مدیر عامل همکاران سیستم در این نشست با اشاره به اینکه توجه به نیاز مشتری و حل مسائل مشتری به عنوان یکی از اهداف مهم همکاران سیستم در تمام سال‌های حیات آن بوده است گفت: ما نیاز داریم تا با اتکا به فرایندهای مشخص و چابک‌تر و با تکیه بر تجربه‌های به دست آمده از بیش از ۶۵۰۰ مشتری خود در کسب وکارهای متوسط و بزرگ به طور گسترده‌تر و مشخص‌تری نیازهای مشتریان را پاسخ دهیم.

در ادامه این نشست مدیران بخش فروش و محصول به فرایند ارائه راهکار، سیاست‌های آن، شیوه مدلسازی و شناخت فرایند‌ها و نیاز مشتریان اشاره کردند.

معرفی برخی امکانات ابزار‌ها و گزارشی از نحوه عملکرد در یکی از پروژه‌های مهم گروه از دیگر بخش‌های این نشست بود.

تیم ارائه راهکار به مشتریان متشکل از کار‌شناسان خبره شرکت‌های پناه و تحت لیسانس همکاران سیستم است. این تیم با دید ارائه راهکار، مسائل و نیازهای مشتری را بررسی می‌کند تا بهترین ترکیب از سیستم‌ها و ابزارهای موجود را به مشتری پیشنهاد ‌دهند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *