اخذ «گواهی تاییدیه نرم‌افزارهای PKE » برای اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم

اخذ «گواهی تاییدیه نرم‌افزارهای PKE » برای اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم

اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم، به عنوان اولین نرم افزار در کشور، گواهی «تائیدیه نرم‌افزارهای PKE» را دریافت کرد. نرم افزارهای PKE، به نرم افزارهایی اطلاق می‌شود که مجهز به زیرساخت کلید عمومی هستند.
فرید فولادی، مدیر بازاریابی همکاران سیستم، با اعلام این خبر گفت: «مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه، با ارزیابی محصول اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم از جنبه‌های مختلف شامل امنیت، انطباق‌پذیری با استانداردهای ملی و بین‌المللی، استفاده‌پذیری، پایداری، قابلیت اطمینان، قابلیت نگهداری و انتقال پذیری، گواهینامه تاییدیه نرم‌افزارهای PKE را به این محصول اعطا کرد.»
او با تشریح اهمیت دریافت این گواهینامه برای اتوماسیون اداری گفت: « امکان استفاده از زیر ساخت کلید عمومی در نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، به یکی از الزامات در این محصولات تبدیل شده است. اما وجود این امکانات در نرم افزار، بدون داشتن استانداردهای لازم و تاییدیه از مراجع ذیصلاح مخاطرات امنیتی خاص خود را نیز به دنبال دارد.
همکاران سیستم با دریافت «تائیدیه نرم‌افزارهای PKE » برای اتوماسیون اداری خود در حوزه‌های امضای دیجیتال و احراز هویت دو عامله، به کاربران این اطمینان را می‌دهد که تمامی استانداردهای این حوزه را رعایت کرده و آنها با مخاطرات امنیتی مواجه نخواهند شد.»
گفتنی است محصول اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم اولین و تنها نرم‌افزار دارنده این گواهی در کشور است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این ارتباط می‌توانید به سایت مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه مراجعه کنید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *