آموزش اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم به شکل الکترونیک نیز ارائه می‌شود

همکاران سیستم- آموزش اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم به صورت الکترونیکی در کنار آموزش حضوری به مشتریان این محصول ارائه می‌شود.

رمضان یحیایی، مدیرعامل موسسه پژوهش و آموزش همکاران سیستم، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعداد بالای کاربران و پراکندگی جغرافیایی و توسعه شتابان سیستم اتوماسیون اداری، موضوع آموزش الکترونیکی این سیستم مد نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه محتوای الکترونیکی دوره اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های نرم‌افزاری طراحی و تولید شده است، گفت:‌ این طرح از سال 88 کلید خورد و بعد از اجرای پایلوت آن، هم‌اکنون آماده ارائه به مشتریان همکاران سیستم است.

یحیایی، ویژگی‌های آموزش مجازی را امکان آموزش فارغ از زمان و مکان، کاهش هزینه‌های آموزشی، دسترسی سریع و آسان به منابع آموزشی جدید، هماهنگی سرعت یادگیری با توانایی کاربران و قابلیت استفاده با تعداد کاربران زیاد ذکر کرد.

وی همچنین درباره‌ی ویژگی‌های آموزش مجازی اتوماسیون تحت وب همکاران سیستم گفت: ما توسط کارشناسان متخصص یادگیری الکترونیکی و مدرسان از این دوره‌ها پشتیبانی می‌کنیم؛ به هر مشتری گزارشی از پیشرفت کاربر و بازخوردهای لازم را ارائه می‌دهیم؛ همچنین کلاس‌هایی به صورت آنلاین جهت ارائه‌ی نکات جدید و رفع اشکال خواهیم داشت.

به گفته وی در حال حاضر 93 درصد سازمان‌های دولتی در اروپا از روش آموزش الکترونیکی در کنار آموزش حضوری استفاده می‌کنند. در واقع، به دلیل حجم اطلاعات و فضای دانش محور، دیگر روش‌‌های سنتی پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ نیست و قطعا فناوری‌های الکترونیکی نقشی اساسی در این زمینه ایفا خواهند کرد.

علاقه مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به سایت موسسه‌ی پژوهش و آموزش همکاران سیستم مراجعه کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *