آسان تحلیل کنید؛ رونمایی از نسخه ۵ نرم‌افزار هوشمندی راهکاران

آسان تحلیل کنید؛ رونمایی از نسخه ۵ نرم‌افزار هوشمندی راهکاران

نسخه ۵ نرم‌افزار هوشمندی راهکاران با محور قراردادن نیازهای خاص کاربران سیستم‌های هوشمندی تجاری، منتشر شد. ایجاد ظاهری جذاب و حرفه‌ای برای واسط کاربری نرم‌افزار و تسهیل کاربری داشبوردسازی هوشمندی راهکاران، از مهم‌ترین اهداف در طراحی و عرضه این نسخه از نرم‌افزار است. در نسخه جدید، امکان ساخت گزارش‌های تحلیلی قابل اتکاء، دسترسی به آنها و آگاهی از وضعیت شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) با سرعت و صحت بالاتری در اختیار مدیران و تصمیم‌سازان سازمان‌ها قرارگرفته است.

در این نسخه، علاوه بر مدنظر قراردادنِ به‌روزترین رویکردهای علمی و کاربردی نرم‌افزارهای هوشمندی‌تجاری در مقیاس جهانی، نیازهای مشتریان همکاران سیستم مورد توجه خاص قرار گرفته و امکان به‌روزرسانی ساده و کم‌هزینه را برای آنان فراهم کرده است.

در حال حاضر؛ نسخه جدید پس از پشت سر گذاشتن مراحل طراحی، تولید، تست و پیاده‌سازی موفق در چند شرکت، در دسترس مشتریان همکاران سیستم است.  برای آشنایی با راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم این صفحه را ببینید.

هوشمندی راهکاران همکاران سیستم، فراهم‌ساز بستری برای هوشمندی تجاری (Business Intelligence یا BI) در سازمان‌هاست. این نرم‌افزار انبوه اطلاعات سیستم‌‌‌‌های عملیاتی سازمان را در ساختاری تجمیعی، خلاصه شده، تحلیلی و مناسب برای نیازهای اطلاعاتی مدیران و تحلیل‌‌‌‌گران کسب‌و‌کار آماده می‌‌‌‌کند تا گزارش‌‌‌‌گیری، ساخت داشبوردهای مدیریتی و تجزیه و تحلیل اطلاعات را در محیط کاربری ساده امکان‌‌‌‌پذیر کند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *