همکاران سیستم شفاف‌ترین ناشر بورسی

در مراسم تجلیل از فعال‌ترین نهادهای مالی و شفاف‌ترین ناشران بازار سرمایه در سال ۱۳۹۷، همکاران سیستم در نتیجه‌ی انتشار به‌موقع اطلاعات و عملکرد موفق و شفاف خود، با به‌دست‌آوردن بالاترین امتیاز در شاخص اطلاع‌رسانی و قابل اتکا بودن ناشران بورسی در بازار ۵۰۰۰ تا ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال، عنوان «شفاف‌ترین ناشر بورسی» را دریافت کرد.

این مراسم ۴ اردیبهشت توسط شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در نمایشگاه Iran Finex ۲۰۱۹ برگزار شد.

شفافیت اطلاعات یکی از اصول پایه‌ای کسب‌وکارهمکاران سیستم است و راهکارهای نرم‌افزاری آن نیز به شفافیت و قابل‌اطمینان بودن اطلاعات سازمان‌ها کمک می‌کنند. هم‌سو با این اصل، اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به بازار بورس یکی از مهم‌ترین مواردی است که همکاران سیستم از ابتدای ورود به این بازار خود را ملزم به اجرای آن می‌داند و موفق شده است در مدت کوتاهی از زمان ورود به بورس، با بهبود قابل‌توجه، رتبه‌ی خود را در زمینه‌ی افشای اطلاعات به جایگاه نخست ناشران بورسی برساند.

همکاران سیستم همواره گزارش‌های دوره‌ای و اطلاعات موردنیاز بازار سرمایه را با قابلیت اتکای بالا و در زمان تعیین‌شده منتشر می‌کند و نهایت دقت و شفافیت را در اطلاع‌رسانی این اطلاعات مدنظر دارد. این عملکرد، تحقق منافع سهام‌داران و رضایت آنان را به همراه داشته است و کارشناسان بازار سرمایه نیز سرمایه‌گذاری در سهام همکاران سیستم را قابل‌اتکا و مطمئن می‌دانند.

امروز بیش از ۵۲۰۰۰ کسب‌وکار که طیفی از شرکت‌های بزرگ و متوسط تا اصناف و فروشگاه‌ها را شامل می‌شوند، مشتری همکاران سیستم هستند. محصولات و خدمات شرکت افزون‌بر کمک به مدیریت بهینه‌ی کسب‌وکارها، امکان دسترسی به اطلاعات قابل‌اطمینان برای مشتریان آن‌ها را فراهم می‌کنند.

بیش از ۶۰ درصد شرکت‌های حاضر در بورس و فرابورس نیز از مشتریان همکاران سیستم هستند و برای ارائه‌ی اطلاعات دقیق و به‌موقع به ذی‌نفعان از این سیستم‌ها بهره می‌برند.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *