عرضه راهکار صنعت پخش همکاران سیستم در نخستین کنفرانس صنعت پخش ایران

عرضه راهکار صنعت پخش همکاران سیستم در نخستین کنفرانس صنعت پخش ایران

همکاران سیستم- با حضور در نخستین کنفرانس صنعت  پخش کشور، همکاران سیستم «راهکار پخش راهکاران» خود را به فعالان این صنعت معرفی خواهد کرد.
در نخستین کنفرانس صنعت پخش ایران که با رویکرد بهبود فضای کسب و کار صنعت پخش و با حمایت همکاران سیستم برگزارخواهد شد،  صاحب‌نظران و فعالان صنعت پخش، با تحلیل پژوهش‌ها و دستاوردهای علمی به معرفی صنعت پخش و راهکارهای ارتقاء جایگاه آن خواهند پرداخت. همکاران سیستم نیز با ارائه راهکار نرم‌افزاری پخش خود که ویژه این صنعت تولید شده است، در این کنفرانس حضور خواهد داشت.

«راهکار پخش راهکاران»، بستر مکانیزه کردن فرایندهای توزیع و پخش را بصورت کاملا یکپارچه با سایر فرایندها از جمله خرید، انبار و حسابداری انبار، دریافت و پرداخت و حسابداری فراهم کرده و با ارائه راه حل متناسب با این صنعت، دغدغه‌های مدیران این حوزه از کسب و کار را مرتفع خواهد کرد.

این کنفرانس در روزهای ۱۸ و ۱۹ ام شهریورماه و توسط «انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران» برگزار خواهد شد. در نمایشگاه جانبی کنفرانس صنعت پخش نیز شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، دستاوردهای خود در این زمینه را به متخصصین و فعالان این حوزه ارائه خواهند داد.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با این کنفرانس می‌توانید به  http://www.dist-conf.ir مراجعه نمایید.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *