راه اندازی بخش حقوقی سایت همکاران سیستم همزمان با روز جهانی مالکیت فکری

راه اندازی بخش حقوقی سایت همکاران سیستم همزمان با روز جهانی مالکیت فکری

همزمان با روز جهانی مالکیت فکری، صفحه حقوقی سایت همکاران سیستم راه‌اندازی شد.
صفحه حقوقی سایت همکاران سیستم شامل مقالات و یادداشت‌های حقوقی، ترمینولوژی واژگان حقوقی، قوانین و مقررات در زمینهٔ نرم‌افزار و فناوری اطلاعات و رویدادهای حقوقی است. همچنین، این امکان برای علاقه‌مندان فراهم است که یادداشت‌ها و مقالات خود در زمینه‌های حقوقی مرتبط با نرم‌افزار و فناوری اطلاعات را در این بخش از سایت همکاران سیستم منتشر کنند.
به گفته امیر اعرابی‌پور مدیر بازاریابی و فروش شرکت همکاران سیستم، هدف از راه‌اندازی این بخش درسایت همکاران سیستم، ایجاد تریبونی برای طرح مسائل مالکیت فکری و کپی رایت خصوصا در حوزه نرم افزار و به دنبال آن غنی‌سازی منابع حقوقی این کسب و کار است.
وی با اشاره به ضعف منابع حقوقی موجود در کشور در این زمینه می‌گوید: ‌ «پیشرفت صنعت نرم‌افزار در گرو پیشرفت اکوسیستم آن و به عبارت دیگر پیشرفت مجموع ساز و کارهای آن است. با توجه به اینکه یکی از موانع اساسی رشد و توسعه صنعت نرم افزار در کشور، فقدان حمایت‌های قانونی موثر و فقر ادبیات حقوقی در این زمینه است، ما تصمیم گرفتیم تا به تحقیق، تالیف و نشر مطالب حقوقی پرداخته و از این طریق، گامی در جهت آگاهی بخشی و اعتلا فرهنگ حفظ و رعایت مالکیت فکری برداریم.»

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *