راهکار همکاران سیستم برای پیاده‌سازی نظام مالی تعهدی

راهکار همکاران سیستم برای پیاده‌سازی نظام مالی تعهدی

شرکت همکاران سیستم، امکان پیاده‌سازی نظام مالی تعهدی را در راهکار یکپارچه بخش عمومی خود ایجاد کرده است.
مهدی انصاریان، مدیر محصول شرکت همکاران سیستم، با اعلام این خبر افزود:« بر اساس ابلاغ وزارت امور اقتصاد و دارایی، نظام حسابداری بخش عمومی کشور از ابتدای سال ۱۳۹۴ دچار تحولی اساسی شده و از نظام مالی نقدی به سمت پیاده‌سازی تدریجی نظام مالی تعهدی حرکت کرده است. این تغییر، تاثیر زیادی بر استانداردها، ساختار و تشکیلات واحدهای مالی، فهرست حساب‌ها، روش‌های گردش عملیات، دستورالعمل‌های حسابداری و نحوه رسیدگی و گزارشگری مالی مدیریتی خواهد داشت.»

مدیر محصول همکاران سیستم، با اشاره به استفاده بیش از ۵۰۰ سازمان و نهاد دولتی از راهکارهای همکاران سیستم افزود:« برای اینکه بتوانیم با تغییرات نظام مالی بخش عمومی همراه شویم و مشتریان خود را در این حوزه حمایت کنیم، امکانات متناسب با این تغییرات را در این راهکار ایجاد کرده‌ایم. با استفاده از امکانات ایجاد شده، مشتریان همکاران سیستم می‌توانند به سادگی نظام مالی تعهدی را در کنار نظام نقدی خود ایجاد کنند. گزارشگری دقیق و کارآمد بر مبنای نظام مالی تعهدی و پوشش همزمان هر دو نظام مالی در یک بانک اطلاعاتی از منافع استفاده از این راهکار است.»

گفتنی است در راهکار یکپارچه بخش عمومی همکاران سیستم، نظام مالی تعهدی و فرایندهای مرتبط با آن به صورت کامل و با رعایت الزامات قانونی پوشش داده می‌شود.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *