در بیست‌و‌سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی انجام شد: استقبال فعالان صنعت پتروشیمی از راهکاران همکاران سیستم

غرفه‌ی همکاران سیستم در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با ارائه‌ راهکاران همکاران سیستم مورد استقبال فعالان این عرصه قرار گرفت.
هدف همکاران سیستم از حضور در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، افزون‌بر ارائه‌ی سبد جامع راهکارهای ویژه خود برای صنعت پتروشیمی، تعامل بیش‌تر با فعالان این حوزه بود. بیش از نیمی از شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی و بیش از ۷۰ درصد شرکت‌های برتر نفت، گاز و پتروشیمی که در لیست ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI۱۰۰) قرار دارند، از راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم در این صنعت بهره می‌برند. همچنین، بیش از ۳۵ درصد از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از مشتریان شرکت به‌شمار می‌آیند.


به گفته علی الیاسی مدیر بازاریابی شرکت، تنوع محصولات، حجم تراکنش بالا و پراکندگی عملیات بین‌واحدی در صنعت پتروشیمی از یک‌سو و توسعه‌ی پرشتاب این صنعت در سال‌های اخیر از سوی دیگر، نیاز به راهکاری جامع را بیش از پیش برای این صنعت آشکار کرده است.
الیاسی افزود: راهکاران همکاران سیستم ویژه‌ی صنعت پتروشیمی به عنوان محصول قدرتمند ملی در این عرصه، در شرکت‌های مطرح کشور با موفقیت عملیاتی شده و پاسخ‌گوی پیچیده‌ترین فرایندهای این صنعت است.


راهکار یکپارچه همکاران سیستم برای صنعت پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی؛ فرآیندهای تدارکات و لجستیک، فروش، تولید، مالی، بهای تمام شده، سرمایه انسانی، هوشمندی تجاری و مدیریت فرآیندهای کسب‌و‌کار را پوشش می‌دهد.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *