تدریس نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم در مدارس فنی‌ و حرفه‌ای سراسر کشور

تدریس نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم در مدارس فنی‌ و حرفه‌ای سراسر کشور

نرم‌ افزار حسابداری شرکتی سپیدار همکاران سیستم از آغاز سال تحصیلی جاری به عنوان بخشی از محتوای آموزشی کتاب‌های درسی دوره‌ی دوم متوسطه به دانش‌آموزان رشته‌ی حسابداری تدریس می‌شود.

براساس تفاهم شرکت سپیدار سیستم و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و با هدف افزایش مهارت‌های کاربردی دانش‌آموزان رشته‌ی حسابداری، مباحث آموزشی نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم در۶ کتاب درسی دوره‌ی دوم متوسطه (سال‌های دهم تا دوازدهم) قرار خواهد گرفت و زیرساخت‌های لازم برای استقرار این نرم‌افزار در سایت‌های آموزشی  هنرستان‌های سراسر کشور‌ ایجاد خواهد شد.

در نخستین گام عملیاتی این طرح، شرکت سپیدار همکاران سیستم در حال تجهیز سایت بیش از ۱۱۰۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای، آموزش حدود ۲۷۰۰ مدرس، تولید محتوای آموزشی مورد نیاز برای ۶۰۰۰۰ هنرجو هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

سپیدار همکاران سیستم، نرم افزار مالی-حسابداری، برای مدیریت شرکت‌های کوچک است و متناسب با نیازهای این کسب‌وکارها، کاربری ساده‌ای دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد «نرم‌افزار سپیدار» می‌توانید به صفحه‌ی ویژه این نرم‌افزار مراجعه کنید.

مدیران هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای سراسر کشور می‌توانند برای دریافت بسته‌های آموزشی و تجهیز مدارس خود، به این لینک در وبسایت سپیدارسیستم مراجعه کنند.

دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *