بازتاب رسانه‌ای؛ سود ۴۵ تومانی برای هر سهم یک شرکت نرم‌افزاری

بازتاب رسانه‌ای؛ سود ۴۵ تومانی برای هر سهم یک شرکت نرم‌افزاری

25 خرداد 1391، اولین مجمع عمومی همکاران سیستم پس از پیوستن به فرابورس برگزار شد. این مجمع با حضور 132 نفر که 95% سهام شرکت را در اختیار داشتند تشکیل شد. مجمع تقسیم سودی معادل 45 تومان برای هر سهم را تصویب کرد.

مجمع همکاران سیستم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

روزنامه دنیای اقتصاد در خبری با عنوان تقسیم سود 450 ریالی در مجمع همکاران سیستم در صفحه «بورس شرکت‌ها»ی خود نوشت: همکاران سیستم در سال گذشته با جذب 2150 مشتری جدید توانست سهم خود از بازار نرم‌افزار کشور را توسعه دهد.

روزنامه فناوران تیتر 45 تومان سود برای هر سهم همکاران سیستم را در صفحه نخست خود آورد و نوشت: بر اساس گزارش هیات مدیره همکاران سیستم به مجمع، حاشیه سود همکاران سیستم در سال ۱۳۹۰ نسبت به سال ۱۳۸۹ از ۳۵ به ۴۱ درصد رسیده است.

روزنامه جهان صنعت نیز روز شنبه 27 خرداد در صفحه بازار سرمایه خود با انتشار خبر برگزاری مجمع عمومی همکاران سیستم نوشت: شرکت همکاران سیستم در سال 90، با رشد 22 درصدی درآمدها، توانست به رشدی معادل 41 درصد در سود عملیاتی خود دست پیدا کند.

خبرگزاری ایسنا در خبری با عنوان سود 45 تومانی برای هر سهم یک شرکت نرم‌افزاری نوشت: شرکت همکاران سیستم براساس برنامه‌هایی که برای سال91 خود در نظر گرفته پیش‌بینی کرده است که به ازای هر سهم معادل 651 ریال کسب سود خالص تا پایان سال 91 به دست آورد.

روزنامه‌های سیاست روز، هدف و اقتصاد و سایت‌های ایتنا، آی تی ایران، ایستنا،  آی تی آنالایز، بورس نیوز، پارس آتی نگر و بورس 24 نیز خبر برگزاری این مراسم را پوشش داده‌اند.

دسته‌بندی‌ها: ,

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *