۱۴ اپلیکیشن که هر کارآفرینی به آن نیاز دارد

کارآفرینان به عنوان اربابان کارآیی و بهره‌وری شناخته می‌شوند. اما رمز این موضوع چیست؟ این روز‌ها این کارایی به تنهایی به دست نمی‌آید. آن‌ها در کنار بهره‌مندی از تیم‌های قوی که در تلاش‌هایشان به آن‌ها کمک می‌کنند، برنامه‌های کاربردی جدید را هم مورد استفاده قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، اسامی بر‌ترین اپلیکیشن‌هایی که هر کارآفرینی در سال ۲۰۱۴ به آن نیازمند است، جمع‌آوری شده‌اند. در این بررسی، بیشتر بر کارایی این اپلیکیشن‌ها تمرکز شده است، چون برای کارآفرینانی که دائما بین وظایف مختلف در حرکتند، ضروری است. هر چقدر سریع‌تر به اطلاعات دسترسی داشته باشید و آن‌ها را اجرایی کنید، سریع‌تر می‌توانید شرکت خود را بسازید.

هر چقدر سریع‌تر به اطلاعات دسترسی داشته باشید و آن‌ها را اجرایی کنید، سریع‌تر می‌توانید شرکت خود را بسازید.

TrackMaven

این اپلیکیشن توانایی شما را برای نظارت بر داده‌ها در رقابت با کسب‌وکارهای دیگر ساده‌سازی می‌کند، بدون اینکه نیاز به بررسی چندین منبع داشته باشید. فعالیت بازاریابی مورد نظر خود را فیلتر کنید و سپس هر چیز اضافه در مورد آن پاک می‌شود.

بازاریاب‌های دیجیتال امروزی هنگام انجام تحلیل‌ رقابتی هنوز داده‌ها را از منابع مختلف به هم مرتبط می‌کنند و سپس در قالب یک برنامه پاورپوینت ارائه می‌دهند که اغلب این داده‌ها بعد از خوانده شدن، قدیمی و منسوخ می‌شود. اپلیکیشن TrackMaven، پایگاه جدید و رقابتی هوشمندی برای بازاریاب‌ها است که این شرایط را تغییر می‌دهد. این اپلیکیشن داده‌های هوشمند را از کانال‌های رسانه‌ای مختلف مانند رسانه‌های اجتماعی، کانال‌های تبلیغاتی و اخبار جمع‌آوری کرده و به صورت اتوماتیک وارد یک برنامه واسطه می‌کند. پس از آن، به بازاریاب‌ها گفته می‌شود رقبای آن‌ها در حال انجام چه کاری هستند و چه راهکاری برای آن‌ها بهتر است.
اپلیکیشن TrackMaven در دوره‌ای وارد کار بازاریابی شده که بازاریابی «آنی» به اوج خود رسیده است.

EchoSign

دیگر برای تاخیر انداختن انعقاد یک قرارداد بهانه‌ای وجود ندارد (هیچ‌گاه نمی‌فهمید مارک زوکربرگ چه زمانی برای قرارداد ۳ میلیارد دلاری تماس می‌گیرد.) این اپلیکیشن از نوع Adobe به شما این امکان را می‌دهد تا اسناد را به صورت الکترونیک، به آسانی و با امنیت کامل امضا کنید. همچنین این اپلیکیشن، تاریخچه هر سند را ثبت و ذخیره می‌کند، به طوری که امکان بازرسی اتوماتیک آن‌ها وجود دارد و در صورت نیاز وقت زیادی برای این کار تلف نمی‌شود.

اپلیکیشن EchoSign یک امضای الکترونیک و سیستم مدیریت محتوای بنگاه است که تمرکز خاصی بر مدیریت اسناد دارد. ویژگی اصلی این اپلیکیشن امضای سند، پیگیری و بایگانی آن است. پشتیبانی امضا‌ها از طریق ایمیل یا فکس صورت می‌گیرد.

Free Wifi Finder

این اپلیکیشن مسلما شرایط را برای کارآفرینان و کاربران ابزارهای تکنولوژی که دائم باید به اینترنت متصل باشند، تغییر می‌دهد. در مراحل اولیه تاسیس یک بنگاه تازه، هر موقعیت و فرصتی پرریسک است و در این شرایط یک ارتباط اینترنتی ضعیف نمی‌تواند مانع موفقیت شرکت شما شود.

هر چقدر رایانش بخش بزرگ‌تری از زندگی روزانه ما را دربرمی‌گیرد، داشتن ارتباطات WiFi به یک ضرورت تبدیل می‌شود. این موضوع به خصوص در سفر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل، استفاده از اپلیکیشن‌هایی که یابنده WiFi هستند، مفید و ضروری است.

Uber

این اپلیکیشن هیچ‌گاه شما را در انجام کاری ناامید نمی‌کند. این ابزار برای همه کارآفرینان پرمشغله ضروری است تا تضمین کند همیشه راهی برای رسیدن به جلسه در آخرین لحظه وجود دارد – حتی اگر همه تاکسی‌های شهر پر باشند. این اپلیکیشن تغییرات مسیر‌ها را شناسایی و پیدا کردن راه را برای رانندگان ساده‌تر می‌کند.

MobileDay

برای موقعیت‌های متداولی که آنقدر مشغله دارید که نمی‌توانید در دفتر کارتان حضور داشته باشید، از MobileDay استفاده کنید تا همه جلسات حضوری یا کنفرانس تلفنی را هماهنگ کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید به صورت اتوماتیک تماس بگیرید، به همکارانتان ایمیل بزنید و حتی مسیر مکان جلسه را پیدا کنید.

این اپلیکیشن قابل نصب در iPhone و سیستم‌های اندروید است و به کاربر این امکان را می‌دهد که با وارد کردن یک پسوورد و فشار یک دکمه به کنفرانس‌های تلفنی دسترسی داشته باشد. همچنین با بررسی قرارهای ثبت شده در تقویم گوشی شما، اطلاعات این کنفرانس‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Skitch

اسکرین شات‌ها این روز‌ها به امری عادی در دنیای کسب‌وکار تبدیل شده‌اند، اما یادداشت نوشتن به صورت مستقیم روی آن‌ها وظیفه‌ای خسته‌کننده است. اما با برنامه Skitch که محصول شرکت معروف Evernote است و هم روی موبایل و هم کامپیو‌تر نصب می‌شود، می‌توانید از طریق حاشیه‌نویسی، ایجاد اشکال و طرح‌های مختلف روی عکس، به هدفتان برسید.

این اپلیکیشن کلیه ابزارهای مورد نیاز برای ارتباط بصری ایده‌ها، به اشتراک گذاشتن بازخورد و تعامل با دوستان و همکاران را در اختیارتان قرار می‌دهد.
یک عکس جدید بگیرید و سپس با استفاده از Skitch اشکال، فلش‌ها و نوشته‌هایی را به آن اضافه کنید. این عکس را می‌توانید با دیگران به اشتراک گذاشته و یا پروژه‌های کاری و دانشگاهی خود را سریع‌تر انجام دهید.

FedEx Office

بهینه‌سازی کارایی در محیط کار به اندازه کافی کار مشکلی است، اما نحوه ایجاد تعادل بین کار و زندگی کار به مراتب سخت‌تر است. اما خبر خوب این است که FedEx کار را تسهیل می‌کند.

این اپلیکیشن موبایل یکی از مفید‌ترین اپلیکیشن‌های فعال برای کارآفرینان است که فایل‌ها، اسناد و عکس‌ها را به آسان‌ترین شکل ممکن به نزدیک‌ترین موقعیت کاری شما می‌فرستد. حتی می‌توانید فایل‌ها را مستقیما از ایمیل یا Google Drive خود آپلود کنید.

Hukkster

به دلیل بودجه کمی که دارید، به دنبال لباس کاری ارزان قیمت می‌گردید؟ برای گشتن در فروشگاه‌ها وقت کافی ندارید؟ اپلیکیشن Hukkster این کار را برای شما انجام می‌دهد و چیزهایی را که به دنبال آن هستید برای شما جست‌وجو می‌کند.

در واقع، این اپلیکیشن ابزار خرید رایگانی است که محصولات مختلف را به صورت آنلاین برای کاربران جست‌وجو می‌کند و از طریق ایمیل یا پیامک به آن‌ها خبر می‌دهد. همچنین وقتی این محصولات به حراج گذاشته می‌شوند یا بن خرید یا فروش ویژه‌ای در کار باشد، از طریق این اپلیکیشن به کاربر اطلاع داده می‌شود.

Hinge

مجرد هستید و برای یافتن زوج مناسب وقت ندارید؟ Hinge اپلیکیشن خوبی است که به شما امکان می‌دهد مردان یا زنان مجرد دیگر را در حوزه شبکه شخصی خود پیدا کنید. این اپلیکیشن بر اساس هویت فیس‌بوکتان شما را می‌شناسد و البته حریم شخصی افراد را در نظر می‌گیرد.

Power 20 Fitness Trainer

گاهی اوقات مشغله زیاد باعث می‌شود زمان کافی برای ورزش کردن و حفظ تناسب اندام نداشته باشیم. این اپلیکیشن برنامه ۲۰ دقیقه‌ای حرکات ورزشی کل بدن را ارائه می‌کند که در هر جایی – در آپارتمانتان، اتاق هتل یا حتی محل کار – می‌توانید انجام دهید.

این تمرین‌های ورزشی بر قدرت، تعادل و سفت کردن ماهیچه متمرکز است. مهم این است که برای انجام ورزش‌های این اپلیکیشن به هیچ ابزار اضافی نیاز ندارید و حین استفاده از آن، به موسیقی مورد علاقه‌تان هم گوش می‌دهید.

گوشی یا تبلت خود را روی میز بگذارید، دکمه استارت را بزنید و ظرف چند ثانیه همه حرکات ورزشی جهش، پرش، شنا و غیره را انجام دهید. راهنمای جالب این اپلیکیشن به شما می‌گوید چه زمانی استراحت کنید و چه زمانی به حرکت ادامه دهید. در پایان ۲۰ دقیقه هم نفس نفس می‌زنید، هم عرق کرده‌اید و هم خوشحالید!

Venmo

این اپلیکیشن مناسب بعدازظهرهایی است که با دوستانتان بیرون از خانه هستید. فقط کافی است اپلیکیشن Venmo را به حساب بانکی خود متصل کنید و سپس به راحتی هر کجا و هر زمانی پول نقد را با دوستانتان تبادل کنید.

این اپلیکیشن از سیستم‌های امنیتی بانکی و حفاظت داده استفاده می‌کند تا جلوی هر گونه معامله غیرمجاز یا دسترسی به اطلاعات مالی و شخصی شما را بگیرد.
اگر گوشی موبایلتان را گم کنید یا احساس کنید کسی از حساب بانکی شما استفاده می‌کند، با استفاده از Venmo می‌توانید هر دستگاهی را که به حساب شما دسترسی پیدا کرده از کار بیندازید.

Mint

یک فرد کارآفرین یک یا دو نکته را در مورد مدیریت مالی می‌داند، اما همیشه خوب است که بتوانید به راحتی به اطلاعات در مورد جریانات نقدی شخصی دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که هزینه‌ها را ثبت کنید، بودجه‌ریزی کنید و برنامه‌های پس‌انداز را مدیریت کنید و همه این کار‌ها را می‌توانید از طریق تلفن خود انجام دهید.

Pocket

کارآفرینان همواره مملو از ایده‌های بزرگ هستند، تا حدی که گاهی در این ایده‌ها غرق می‌شوند. با وارد کردن این اپلیکیشن در گوشی موبایل، می‌توانید همه انواع محتوا را– از مقاله‌ای طولانی گرفته تا گزارش کار – در کلیه ابزارهای الکترونیک خود ذخیره کنید.

در واقع، Pocket این امکان را به کاربر می‌دهد که مقاله یا صفحه وبی را برای مطالعه در آینده ذخیره کند. این مقاله‌ها سپس به لیست کاربر فرستاده می‌شوند تا به صورت آفلاین آن‌ها را مطالعه کند.

Unroll.me

هیچ چیز بیشتر از یک inbox شلوغ و مملو از ایمیل آزاردهنده نیست. خوشبختانه، Unroll.me دقیقا برای حل این مشکل ایجاد شده است. برای استفاده از آن، به راحتی وارد ایمیل خود شوید و اجازه دهید این اپلیکیشن کلیه اشتراک‌های شما را پیدا کند. سپس مرور کوتاهی بر آن‌ها داشته باشید و آنهایی را که نمی‌خواهید لغو اشتراک کنید. پس از آن، ایمیل‌های مورد نظر شما در یک لیست دستچین و خلاصه به نام Rollup جمع می‌شود. این Rollup هر روز و در زمانی که خودتان انتخاب می‌کنید در inbox شما در قالب یک ایمیل که همه اشتراک‌های مطلوب شما را دربرمی‌گیرد، ظاهر می‌شود. به همین سادگی!


منابع:

  • entrepreneur.com
  • techcrunch.com

دسته‌بندی‌ها:

به این مطلب امتیاز دهید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *