دفتر حقوقی همکاران سیستم منتشر کرد: «ویژه‌نامه بررسی حمایت از کپی رایت نرم‌افزارهای خارجی»

دفتر حقوقی همکاران سیستم، با هدف بررسی الحاق ایران به مقررات بین‌المللی درحوزه مالکیت فکری نرم‌افزار و چالش‌های آن، ویژه‌نامه‌ای را با عنوان «بررسی حمایت از کپی رایت نرم‌افزارهای خارجی» منتشر کرده است.
در این ویژه نامه علاوه بر پرداختن به قوانین و مقررات بین‌المللی در حوزه مالکیت فکری و بررسی ظرفیت‌های موجود و الزامات حقوقی برای پیوستن به آنها،  با ۹ نفر از فعالان صنعت نرم‌‌افزار در ایران در این زمینه گفتگو شده که نظرات خود را از زوایای مختلف بیان کرده و موضوع را مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌اند.
در کشور ما از سال‌های گذشته تاکنون تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام شده و روند پر فراز و نشیبی طی شده  که تاکنون نتیجه بخش نبوده است. این در حالی‌ست که ضرورت دستیابی کشورمان به یک جایگاه مناسب در فضای تعاملات بین‌المللیِ تجاری، به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و صنعت نرم‌افزار، اهمیت پذیرش مقررات بین‌المللی حاکم بر این حوزه‌ها و پیوستن ایران به آنها را دوچندان کرده است.
در این ویژه نامه، تلاش شده است تا این موضوعات، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و از زوایای مختلف بررسی شوند. علاقه‌مندان می‌توانند فایل کامل خبرنامه را از طریق لینک زیر، دریافت کنند.

دریافت ویژه‌نامه «بررسی حمایت از کپی رایت نرم‌افزارهای خارجی» همکاران سیستم