همکاران سیستم ۱۳۹۶؛ گام‌های بزرگ در مسیر توسعه

همکاران سیستم ۱۳۹۶؛ گام‌های بزرگ در مسیر توسعه

گردهمایی بزرگ سالانه‌ی همکاران سیستم با مروری بر دستاوردهای سال ۹۵ و اعلام برنامه‌ها و  چشم‌اندازهای پیش‌روی این شرکت، پنجشنبه نوزدهم اسفند ماه در سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

چشم‌انداز همکاران سیستم ۱۴۰۰

محمودنظاری رییس هیات مدیره همکاران سیستم در گردهمایی پایان سال ۹۵ این شرکت گفت: «همکاران سیستم سال ۱۴۰۰ ، معتبر و موفق؛ صنعت نرم‌افزار کشور را در منطقه پرآوازه خواهدکرد.»

نظاری در صحبت‌های خود با اشاره به مسیر حرکت همکاران سیستم از ابتدا تاکنون و چشم‌انداز سال ۱۴۰۰ این شرکت، خطاب به همکارانی‌ها گفت: « شرکت‌های ماندگار شرکت‌هایی هستند که یکپارچه و در مسیری روبه‌جلو حرکت می‌کنند و مجموعه‌ی ارزش‌های آن‌ها در مسیر خلق ِسودمندی برای جامعه است.»
نظاری با اشاره به اینکه مشتری همواره قلب تپنده‌ی همکاران سیستم است گفت: «شرکت‌های موفق در دنیا نسبت به مشتری وسواس دارند و رویکردها و قواعدشان را براساس مشتریانشان بازنگری می‌کنند.»

همکاران سیستم ۱۳۹۶؛ گام‌های بزرگ در مسیر توسعه

سال ۹۵ ؛ نقطه‌ی عطف دیگری در تاریخ همکاران سیستم

مهدی امیری مدیرعامل همکاران سیستم در جمع بیش از ۱۱۰۰ نفر از اعضاء خانواده‌ی این شرکت؛ در مرور دستاوردهای سال ۹۵، با اشاره به عملکرد شفاف، موفق و با ثبات همکاران سیستم طی پنج سال حضور در فرابورس گفت: «این عملکرد در کنار تحقق منافع سهام‌داران، بستری را فراهم کرد تا همکاران سیستم به عنوان نخستین شرکت نرم‌افزاری کشور مجوز ورود به «بورس» را دریافت کند.»

امیری در ادامه افزود: «بنیان‌های همکاران سیستم از ابتدا تاکنون بر اساس خلقِ ارزش از دانش و به‌کارگیری آن برای ارائه‌ی خدمات نوین به سازمان‌ها پایه‌گذاری شده است. در ادامه‌ی این رویکرد ِدانش‌بنیان، در سال ۹۵ موفق شدیم به عنوان شرکت تولیدکننده کالا و خدمات دانش‌بنیان پذیرفته شویم.»

همکاران سیستم ۱۳۹۶؛ گام‌های بزرگ در مسیر توسعه

وی هم‌چنین افزود: «در مهرماه سال ۹۵،  هم‌زمان با نمایشگاه صنعت، در نتیجه‌ی زحمات شبانه‌روزی تیم‌های مختلف شرکت موفق شدیم بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی نرم‌افزارهای سازمانی را در استاندارد بالایی از کیفیت برگزار کنیم.  این نمایشگاه فرصتی برای معرفی تازه‌ترین دستاوردهای همکاران سیستم و دیدار و تعامل با بیش از ۵۰۰۰ نفر با مشتریان، مدیران ارشد، کارشناسان و علاقه‌مندان به صنعت نرم‌افزار را فراهم کرد.»

توسعه‌ی ظرفیت پاسخ‌گویی محصولی

مهدی امیری در بیان سرخط اهداف شرکت در سال ۹۶ گفت: «همکاران سیستم  به عنوان شریک استراتژیک مشتریان خود در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، توانسته است تا با ایجاد یک هسته‌ی قوی و شبکه‌ی گسترده پاسخ‌گوی نیازهای آنان در بخش‌های مختلف کسب‌وکارشان باشد. امروز، هم‌سو با توسعه‌ی نیازهای مشتریان، درنظر داریم با توسعه‌ی این شبکه، ظرفیت پاسخ‌گویی راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم به نیازهای کسب‌وکارها را افزایش دهیم.»

همکاران سیستم ۱۳۹۶؛ گام‌های بزرگ در مسیر توسعه

به گفته‌ی امیری با ارائه‌ی ابزارهای متناسب‌سازی؛ تولید و توسعه‌ی سیستم‌های موردنیاز مشتریان حتی در خارج از ظرفیت تولید همکاران سیستم نیز امکان‌پذیر خواهد بود. در نتیجه‌ی این رویکرد، توان واحدهای فناوری‌اطلاعات سازمان‌ها نیز افزایش یافته و بستری قدرتمند برای متناسب‌سازی زیرساخت‌های نرم‌افزاری آن‌ها فراهم خواهد شد.

ابزارهای BPM Tools راهکاران همکاران سیستم مانند فرم‌ساز، موتور گردش کار، ERA و ابزارهای گزارش‌سازی امکان توسعه‌ی  ERPهمکاران سیستم در سازمان‌ها را با بهره‌وری بالا و هزینه‌ی پایین فراهم می‌کند.

پیشبرد رویکرد یکپارچه‌سازی (Integration)  با آن دسته از محصولات بازار که از کیفیت بالایی برخوردارند و به تکمیل سبد محصولات همکاران سیستم کمک خواهند کرد نیز از اهداف همکاران سیستم در سال ۹۶ خواهد بود.

بازارسازی برای راهکارهای سازمانی بر بستر ابر

مدیرعامل همکاران سیستم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رونمایی از نخستین ERP بومی بر بستر ابر در ایران؛ «راهکاران ابری» اشاره کرد و افزود: «با تجربه‌های مثبتی که در سال ۹۵ به آن دست یافتیم، سال آینده بازارسازی و افزایش آگاهی در زمینه‌ی ارزش‌افزوده‌ی این تکنولوژی و توسعه‌ی فروش آن را هدف قرار خواهیم داد.»

به گفته‌ی امیری، «راهکاران ابری» متناسب با فرایندها، نیازها و توان مالی شرکت‌های متوسط ارائه شده است و با زیرساخت‌های سخت‌افزاری پیشرفته و امن، پاسخ‌گوی نیازهای این بخش از بازار است.

مدیریت پروژه‌های بزرگ

مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه با برشمردن تجربه‌های موفق همکاران سیستم در به‌ثمررساندن پروژه‌های بزرگ در سال ۹۵ گفت: « هم‌سو با مدل‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای ERP در دنیا، همکاران سیستم با تکیه بر تجربیات و درس‌آموزی‌های خود در مدیریت پروژه‌های بزرگ و استراتژیک؛ در سال آینده بر افزایش سطح کیفیت خدمات، رضایت و سرعت پاسخ‌گویی به مشتریان خود تمرکز خواهد کرد. با این تمرکز؛ همکاران سیستم جایگاه خود را به عنوان شرکتی پیش‌رو در این زمینه تثبیت خواهد کرد.

همکاران سیستم ۱۳۹۶؛ گام‌های بزرگ در مسیر توسعه

ارتقاء به راهکاران

مهدی امیری با اشاره به وضعیت کسب‌وکار شرکت در سال ۹۵ ، از رشد ۵۱ درصدی فروش «راهکاران» ERP بومی این شرکت خبر داد. او هم‌چنین با اشاره به این نکته که سیستم‌های نرم‌افزاری به‌روز و هم‌سو با روندهای تکنولوژی، توانایی سازمان‌ها را برای توسعه‌ی زیرساخت‌های کسب‌وکارشان افزایش داده و ارزش‌افزوده‌ی بیش‌تری را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت، گفت: «موضوع ارتقاء سیستم‌های مشتریان همکاران سیستم به «راهکاران» در سال آینده با تمرکز بیش‌تری دنبال خواهد شد.»

راهکاران، تاکنون در بیش از ۱۵۰۰ شرکت و سازمان از صنایع مختلف عملیاتی شده و تجربه‌های موفق بسیاری را همراه داشته است. نسخه‌ی ۶.۱ این راهکار جامع نرم‌افزاری با عرضه‌ی نسخه‌ی اول راهکار مدیریت تولید و امکانات جدید در سیستم‌های مالی، فروش، پخش، سرمایه‌انسانی و تدارکات اسفند ماه امسال منتشر شده است.


دسته‌بندی‌ها:

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *