شرکت مدیریت طرح‌های عمومی همکاران سیستم

زمینه فعالیت : استقرار پشتیبانی فروش

شرکت مدیریت طرحهای عمومی همکاران سیستم

درباره‌ شرکت مدیریت طرح‌های عمومی همکاران سیستم

شرکت مدیریت طرح‌های عمومی در راستای همگامی با دولت الکترونیک و با هدف ارائه راهکارهای جامع به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دولتی تاسیس شده است. این راهکارهای نرم افزاری براساس قوانین و روش‌های اجرایی بخش عمومی توسعه یافته‌اند و تمام فرآیندهای داخلی دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های وابسته را پوشش می‌دهند. فعالیت اصلی این شرکت در دو حوزه سیستم‌های یکپارچه دولتی و اتوماسیون اداری است.

 خدمات شرکت مدیریت طرح‌های عمومی همکاران سیستم

ارائه‌ طرح نیازمندی

تهیه نرم‌افزار به تنهایی نمی‌تواند راهگشای نیازهای دستگاه‌های دولتی باشد. شرکت مدیریت طرح‌های عمومی مجموعه‌ای از سیستم‌ها، روش‌ها و خدمات مورد نیاز سازمان شما را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهره‌وری سازمان خود را افزایش دهید. به همین منظور، این شرکت قبل از هر کار، سند نیازمندی پیشنهادی برای شما را تهیه کرده و مجموعه‌ای از راهکارهای یکپارچه را تحت عنوان پیشنهاد اجرایی در اختیارتان قرار می‌دهد.

ارائه‌ راهکار یکپارچه جامع

راهکار یکپارچه جامع از مجموعه نرم افزارهایی تشکیل می‌شود که در تعامل با یکدیگر همه‌ی عملیات مالی، اداری، پشتیبانی، بودجه و تشکیلاتی دستگاه‌های دولتی را به صورت کاملا یکپارچه و یک شکل پوشش می‌دهند.

راهکار اتوماسیون اداری

اهمیت و ضرورت اجتناب‌ناپذیر استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی و ایجاد بستری مناسب برای دولت الکترونیک، همکاران سیستم را بر آن داشت تا برای ایفای نقش خود در پاسخ‌گویی به نیاز دولت، اتوماسیون اداری خود را به عنوان اولین گام اساسی در این راه، تهیه و به بازار ارائه دهد. با این سیستم شما می‌توانید طرح تکریم ارباب رجوع را اجرا کنید؛ به مکاتبات اداری دسترسی سریع و امن داشته باشید؛ کنترل‌های امنیتی منطبق با ساختار سازمانی و اهمیت اطلاعات را اعمال کنید و از هرجا که هستید به سیستم دسترسی داشته باشید.

تعداد مشتری حوزه‌های محصولی

اتوماسیون اداری: 439
مالی و حسابداری: 105
سرمایه انسانی: 68
انبار و تدارکات: 59
مدیریت فرآیندهای کسب و کار: 15
هوشمندی تجاری: 1
فروش: 1

صنایع به ترتیب بالاترین تعداد مشتری

پیمانکاری: 69
هلدینگ و تامین سرمایه: 27
عمده فروشی( بازرگانی و پخش): 25
نفت، گاز و پتروشیمی: 19
مواد غذایی و نوشیدنی: 18
فولاد: 10
سیمان، گچ و آهک: 9
داروسازی: 7
خودرو و قطعه سازی: 6
خرده فروشی: 4
تجهیزات پزشکی: 4

مدیر عامل: زهره موسوی

تعداد پرسنل دارای گواهینامه: 11

تعداد کل پروژه های استقرار یافته: 500+

آدرس: یوسف آباد، خیابان ابن سینا، نبش خیابان ۱۵/۱، پلاک ۲۴، طبقه دوم

تلفن: ۸۳۳۸۲۵۰۱

فکس: ۸۸۷۲۱۹۸۰

ایمیل: PSM@systemgroup.net